گربه سیاه سپاهان اینجا است!(عکس)

0
56



کد خبر : ۱۹۳۶۸۷۶ |
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۰ |
۹۶۶ بازدید |

۰
دیدگاه

خاطرات تلخ مدعی قهرمانی از تیم مجتبی حسینی


پیکان در دو فصل گذشته دوبار موفق به برد سپاهان شده تا به نوعی گربه سیاه این تیم لقب بگیرد.

گربه سیاه سپاهان اینجا است!(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و نهم لیگ برتر عصر جمعه سپاهان میزبان پیکان تهران است. شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی به اصفهان سفر کرده اند که طی دو فصل گذشته حتی یک بار سپاهان را شکست داده اند.

در بازی رفت فصل گذشته سپاهان و پیکان که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، خودروسازان موفق شدند با نتیجه دو بر یک پیروز شوند و با ۳ امتیاز شیرین به تهران برگردند.

1874243
محمدحسین فلاح بعد از سوپرگلی که پارسال به سپاهان زد، از زمین بازی اخراج شد! بعد از آن بازی خیلی ها گل او را با ضربات فان پرسی مقایسه کردند.

پیکان اگرچه بازی برگشت فصل گذشته را با هدایت مجتبی حسینی به سپاهان واگذار کرد، اما بار دیگر در دور رفت لیگ امسال با نتیجه یک بر صفر به برد رسید. در مسابقه ای که در هفته چهاردهم در کرج برگزار شد، خودروسازان سپاهان مدعی را شکست دادند تا یکی از سه باخت این تیم را رقم بزنند.

نکته قابل توجه دیگر در تقابل های اخیر پیکان و سپاهان عملکرد خوب محمدحسین فلاح بازیکن چپ پای خودروسازان است. فلاح در بازی رفت پارسال گل دوم تیمش را به زیبایی هرچه تمام با یک شوت دیدنی و فوق العاده به ثمر رساندو عامل برد شد. این بازیکن در بازی دور رفت امسال هم یک پاس گل دیدنی برای محمدعلی کاظمی ارسال کرد تا زمینه ساز تک گل تیمش و برد پیکان شود.

1874244
محمدعلی کاظمی با یک ضربه سر تماشایی در دور رفت امسال دروازه سپاهان را باز کرد و عامل برد شد. کاظمی در بازی دور رفت با مصدومیت دانیال جهانبخش به عنوان تعویضی به زمین رفت و چند دقیقه قبل از گل یک نجات دروازه فوق العاده داشت.

پیکان را می توان گربه سیاه سپاهان در دو فصل اخیر دانست. آنها حالا بعد از بازی خوبی که مقابل پرسپولیس داشتندو با یک پنالتی بازنده شدند، به دنبال عملکرد خوب مقابل سپاهان هستند و به نظر می رسد طلایی پوشان کار سختی در ورزشگاه خانگی خود داشته باشند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید