پیشنهاد به آرسنال: رئال در پی مشتری برای مندی

0
71



کد خبر : ۱۹۳۷۴۱۷ |
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۲ |
۳۹۶ بازدید |

۰
دیدگاه


مدیران رئال مادرید امیدوار هستند که بتوانند فرلان مندی، مدافع فرانسوی، را در تابستان پیش‌رو به فروش برسانند.

پیشنهاد به آرسنال: رئال در پی مشتری برای مندی

به گزارش “ورزش سه”، مندی تا سال ۲۰۲۶ با رئال مادرید قرارداد دارد اما مدیران این باشگاه دیگر علاقه‌ای به ادامه همکاری با او ندارند. 

عملکرد نه چندان خوب این بازیکن و مصدومیت‌های طولانی مدتش که باعث شد بیشتر دیدارهای این فصل را از دست بدهد باعث شده که رئال به صورت جدی به دنبال یافتن مشتری برای او باشد. 

روزنامه انگلیسی میرر با اشاره به این نکته مدعی شده که به آرسنال درباره شرایط این بازیکن اطلاعاتی داده شده و حالا این باشگاه در حال بررسی شرایط برای به خدمت گرفتن او و تقویت خط دفاعی‌اش برای فصل آینده است.

1868463

آرسنال در حال حاضر از اولکساندر زینچنکو و کی‌ران تیرنی در پست دفاع چپ استفاده می‌کند اما یان احتمال وجود دارد که تیرنی در پایان فصل جاری از این باشگاه جدا شود. 

انتظار می‌رود که هزینه جذب مندی برای این باشگاه نزدیک به ۲۰ میلیون یورو باشد و آنها می‌توانند با فروش تیرنی به راحتی او را به خدمت بگیرند. 

این مدافع فرانسوی در طول این فصل و به دلیل عملکرد ضعیف و مصدومیت‌هایش تنها ۱۸۶۸ دقیقه در ترکیب رئال به میدان رفت و کارلو آنچلوتی هم اعتماد و اعتقاد چندانی به این بازیکن ندارد. 

گفته می‌شود که تاتنهام هم شرایط مندی را زیر نظر دارد اما او مشتاق است که بتواند در لیگ قهرمانان به میدان برود و همین موضوع شانس آرسنال را برای به خدمت گرفتنش افزایش می‌دهد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید