کسب چهار نشان توسط بانک پاسارگاد در اجلاس طرح انتخاب ملی

0
54


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کسب چهار نشان توسط بانک پاسارگاد در اجلاس طرح انتخاب ملی

بانک پاسارگاد در اجلاس طرح انتخاب ملی موفق به کسب موفقیت در ۴ حوزه: برترین انتخاب ملی صنعت بانکداری، استاندارد و جایزه بین‌المللی بالاترین سطح سودآوری و امنیت در ارائه خدمات بانکی، برترین و تأثیرگذارترین روابط‌عمومی در معرفی خدمات بانکی و انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری گردید.

    به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد؛ در بزرگترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران باعنوان اجلاس طرح انتخاب ملی که با حضور شخصیت‌ها و مقامات کشوری و مدیران سازمان‌های برگزیده در روز شنبه مورخ ۲۳اردیبهشت‌ماه۱۴۰۲ در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، بانک پاسارگاد در چهار بخش موفق به کسب افتخار گردید.

دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران با  همکاری معاونت نهاد ریاست‌جمهوری، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در راستای حمایت از مدیران، سرمایه‌گذاران و مجموعه‌های خدماتی و تولیدی فعال و متعهد، طرح انتخاب ملی را در قالب بزرگترین اجلاس توسعه استراتژی‌های خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران با رویکرد حمایت از تولید ملی، رفع موانع تولید و خدمات، تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از خدمات و محصولات ایرانی، تعامل بیشتر فعالان بخش خصوصی با یکدیگر و ایجاد میز تخصصی عرضه و تقاضا ویژه مدیران برگزار کرده است.

در این رویداد پس از ارزیابی عملکرد سازمان‌ها بر اساس شاخص‌های تخصصی عملکرد و سوابق، سازمان‌های برتر معرفی و از ایشان تقدیر به عمل آمد. بر این اساس بانک پاسارگاد در چهار حوزه به‌عنوان برگزیده انتخاب و جوایز ذیل به این بانک اهدا گردید:

۱٫ نشان برترین انتخاب ملی صنعت بانکداری،
۲٫ استاندارد و جایزه بین‌المللی (A+ -Security & Profitability in banking Awards 2023) بالاترین سطح سودآوری و امنیت در ارائه خدمات بانکی از سوی  اتحادیه اروپا،
۳٫  جایزه ملی برترین و تأثیرگذارترین روابط‌عمومی در معرفی خدمات بانکی،
۴٫  جایزه ملی انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید