رکوردهایی که شاگردان رحمتی جابه‌جا کردند

0
55



کد خبر : ۱۹۳۷۶۸۸ |
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰ |
۳۳۵ بازدید |

۰
دیدگاه

امتیاز بیشتر و رتبه بهتر؛


آلومینیوم اراک در سومین فصل حضورش در لیگ برتر توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

رکوردهایی که شاگردان رحمتی جابه‌جا کردند

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سید مهدی رحمتی در حالی به استقبال آخرین بازی لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان می‌روند که اکنون رتبه هفتم جدول را با ۳۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به حریف آینده خود دراختیار دارند، اما جدا از  نتیجه این مسابقه، تیم فوتبال آلومینیوم توانسته در این فصل رکوردهای بهتری نسبت به دو فصل اخیر به ثبت برساند.

* دریافت ۱۰ گل کمتر از فصل قبل، ۲۰ گل کمتر از ۲ سال قبل!
شاگردان سید مهدی رحمتی در حال حاضر همراه با پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند و در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل، فقط ۱۳ گل دریافت کردند که این رکورد در سالیان گذشته برای آلومینیوم اراک اتفاق نیفتاده بود و آنها در لیگ بیستم ۳۳ گل و در لیگ بیست و یکم ۲۳ گل دریافت کرده بودند.

1875747

* بیشترین کلین‌شیت
آلومینیوم اراک در حال حاضر توانسته در ۱۷ مسابقه از ۲۹ دیدار اخیرش دروازه خود را بسته نگه دارد که نمایش دفاعی منسجم شاگردان رحمتی در عقب زمین و نمایش خوب حسین پورحمیدی کاری کرد تا آنها از این حیث هم رکورددار باشند و عملکرد بهتری نسبت به دو فصل اخیرشان در لیگ برتر ارائه دهند.

* بیشترین امتیاز آلومینیوم در لیگ برتر
تیم فوتبال آلومینیوم در دو فصل متوالی به امتیاز مشابه ۳۷ رسید و تغییری در روند کاری‌اش نداشت، اما در لیگ بیست و دوم شاگردان رحمتی توانستند قبل از پایان فصل ۳۹ امتیاز به دست بیاورند و امتیاز بیشتری نسبت به دو سال گذشته کسب کنند تا این روند صعودی آنها را به نیمه بالای جدول لیگ برتر هم برساند.

1869697

* نخستین بازیکن ملی
ایرالکو در سالیان گذشته هیچ نماینده‌ای در تیم ملی ایران نداشت، اما امسال نمایش حسین پورحمیدی و کلین‌شیت‌های او کاری کرد تا به اردوی تیم ملی دعوت شود و نخستین بازیکن ملی‌پوش تاریخ باشگاه آلومینیوم لقب بگیرد.

1874855

* کسب رتبه تک ر قمی
تیم فوتبال آلومینیوم در نخستین سال حضورش در لیگ برتر رتبه یازدهم جدول لیگ برتر و در فصل گذشته جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد، اما در حال حاضر تیم مهدی رحمتی در رده هفتم جای گرفته که امیدوار است با کسب پیروزی در آخرین بازی فصل مقابل فولاد خوزستان همین رتبه را حفظ کند و عملکردش بیش از پیش به چشم بیاید.

 1875748



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید