حرکت بیادماندنی لیورپولی ها برای فیرمینو (عکس)

0
71



کد خبر : ۱۹۳۷۷۳۸ |
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۳ |
۱۵۳ بازدید |

۰
دیدگاه



روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، در آخرین روزهای حضورش در این تیم حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

حرکت بیادماندنی لیورپولی ها برای فیرمینو (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، روبرتو فیرمینو در حالی که در جریان بازی با لسترسیتی توسط هواداران تیمش غافلگیر شده بود در پایان بازی هم با حرکت جالب هم تیمی هایش مواجه شد.

1875851

او قرار است پس از اتمام قراردادش در ماه ژوئن باشگاه را ترک کند و گفته می شود بارسلونا به احتمال فراوان مقصد بعدی او خواهد بود. جدایی این بازیکن با واکنش بسیاری از بازیکنان لیورپول همراه بود و برزیلی های تیم بیش از همه ناراحت هستند.

لیورپول امشب با نتیجه ۳-۰ از سد لستر گذشت تا شانس کسب سهمیه را همچنان زنده نگه دارد. در نیمه دوم این دیدار هواداران لیورپول در اقدامی جالب توجه فیرمینو را به مدت ۱۵ دقیقه مورد تشویق قرار داده و این بازیکن را که تنها ۲ بازی دیگر کنار سرخ پوشان خواهد بود را حسابی غافلگیر کردند.

1875853

فیرمینو در حالی که لبخند به لب داشت صدای هوادارانی را می شنید که به پاس سال ها تلاش با پیراهن لیورپول نام او را فریاد می زدند.

او که به تازگی از بند مصدومیت عضلانی رها شده و نمی تواند برای تیمش به میدان برود تصمیم گرفت با وجود این شرایط همراه با اعضای تیم به لستر سفر کند. بازیکنان لیورپول در پایان بازی مثل هواداران تیم‌شان برنامه ویژه ای برای فیرمینو داشتند و او را حسابی شرمنده کردند.

1875852

ستاره برزیلی لیورپول بعد از پایان بازی وارد زمین شد و با استقبال گرم هم تیمی هایش مواجه شد. بازیکنان لیورپول با دوره کردن هم تیمی قدیمی خود او را به سمت هواداران برده و بار دیگر از آنها خواستند تا تشویقش کنند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید