اینتر نترسید و فینالیست شد (عکس)

0
70



کد خبر : ۱۹۳۷۹۲۴ |
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۳ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه

نسخه کارآمد زانتی بعد از قرعه کشی


اینترمیلان در شرایطی که حتی صعودش از دور گروهی چمپیونزلیگ هم بعید به نظر می رسید حالا یک پای فینال مسابقات است.

اینتر نترسید و فینالیست شد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، درست همان طور که خاویر زانتی بعد از قرعه کشی مرحله گروهی چمیپونزلیگ گفته بود شد و اینتر بدون اینکه از هیچ حرفی بترسد پیش رفت و حالا به دیدار پایانی راه یافته است؛ چیزی که شاید کمتر کسی تصورش را می کرد ولی همان طور که نایب رئیس اینتر گفته بود آنها اینترمیلان بودند و از هیچ حریفی نترسیدند.

1876237

البته بیش از اظهارات زانتی، عکس او در حین قرعه کشی بود که در شبکه های اجتماعی وایرال شد. این عکس نایب رئیس اینتر را درست در لحظه همگروه شدن با بارسا و بایرن نشان می داد؛ چهره بهت زده زانتی گویای این بود که او هم با وجود اظهارات انگیزشی‌اش از قرعه ناراضی است.

وقتی اینتر با بایرن مونیخ و بارسلونا همگروه شد خیلی ها فکر می کردند در همان دور گروهی حذف خواهد شد اما آنها درست طبق آن چه که زانتی گفته بود عمل کردند؛ نترسیدند و پیش رفتند تا نشان دهند اینتر هستند.

1876236

آنها در مرحله گروهی با ۳ برد، یک مساوی و ۲ باخت و ۱۰ امتیاز پایین تر از بایرن مونیخ و بالاتر از بارسلونا به عنوان تیم دوم گروه C به دور حذفی صعود کردند. سیمونه اینزاگی و شاگردانش شاید برنامه مدونی برای فینالیست شدن در اروپا نداشتند اما مسیر را به قدری کم اشتباه و باصلابت طی کردند که ناخواسته به فینال ختم شد؛ جایی که آنها با برنده دیدار سیتی-رئال بازی خواهند کرد.

1876239

اینتر در مرحله یک هشتم نهایی با یک گل پورتو را شکست داد و سپس با کسب پیروزی ۵-۳ مقابل بنفیکا به جمع چهار تیم نهایی راه یافت؛ جایی که باید با همشهری خود میلان دیدار می کرد.

شاگردان سیمونه اینزاگی در دیدار رفت ۲ گل به میلان زدند و امشب دیدار برگشت نیمه نهایی چمپیونزلیگ را با برتری ۱-۰ به پایان رساندند تا در مجموع به پیروزی ۳-۰ رسیده و یک پای فینال شوند. آنها نشان دادند که در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و نباید از قبل حتی بر مبنای اطلاعات دقیق روی کاغذ امید خود را از دست داد.

1876238



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید