اگر لمپارد سیاه‌پوست بود، چنین فرصتی نداشت

0
50



کد خبر : ۱۹۳۸۲۲۶ |
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱ |
۱٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه

اسطوره لیورپول:


جان بارنز، اسطوره لیورپول گفت، اگر فرانک لمپارد سیاهپوست بود، این همه فرصت مربیگری به دست نمی‌آورد.

اگر لمپارد سیاه‌پوست بود، چنین فرصتی نداشت

به گزارش “ورزش سه”، بارنز گفت، مربیان سیاهپوست کمتر از سفیدپوست‌ها فرصت به دست می‌آورند و برخورد با آنها سخت‌گیرانه‌تر است. اسطوره لیورپول بعد از آویختن کفشها، دوره‌ای در سلتیک مربیگری کرد و سپس در ترانمیر راورز و تیم ملی جاماییکا روی نیمکت نشست.

اما دوران مربیگری بارنز ۵۹ ساله در سلتیک تنها هشت ماه به درازا کشید و خودش معتقد است دلیل آن، بی‌اعتمادی به مربیان سیاهپوست است؛ به ویژه اینکه استیون جرارد، دیگر اسطوره لیورپول، عملکردی مشابه او در رنجرز داشت ولی همه از نتایجش تعریف کردند و سپس در لیگ برتر، مربیگری استون ویلا را به دست آورد.

1876768

بارنز گفت: «اگر به شما می‌گفتم درصد بردهای من در سلتیک از درصد بردهای جرارد در رنجرز بیشتر بوده، چه می‌گفتید؟ پس چرا به من مهلت بیشتری ندادند؟ ظاهرا ۶۵ درصد من (درصد برد در سلتیک) عالی نیست ولی ۶۴ درصد استیون جرارد عالی است و به همین دلیل مربی استون ویلا شد. فارغ از تجربه و اینکه باید کار را می‌گرفت یا نه، عجیب است که مردم می‌گویند آمار او بد نیست.»

ستاره سابق تیم ملی انگلیس که در یک پادکست حرف می‌زد، همچنین گفت: «من عاشق فرانک (لمپارد) هستم اما واقعا فکر می‌کنید با این رکورد فرانک لمپارد، اگر سیاهپوست بود، همین فرصتها نصیبش می‌شد؟»

بارنز دست به تشبیه جالبی زد و گفت: «فکر می‌کنید اگر اوباما شخصیت ترامپ را داشت، قسر در می‌رفت؟»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید