تباني هرگز! مالك نساجي قلبا استقلالي است

0
50



کد خبر : ۱۹۳۸۱۵۴ |
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰ |
۸٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه

پرسپوليسي‌هاي قائمشهر منتظر قهرماني‌اند


به ايستگاه پاياني ليگ برتر رسيديم و تكليف قهرمان و تيم‌هاي سقوط‌كننده بيست و دومين دوره اين رقابت‌ها امروز مشخص خواهد شد.

تباني هرگز! مالك نساجي قلبا استقلالي است

به گزارش ورزش سه ، در مهم‌ترين بازي هفته آخر پرسپوليس ميهمان نساجي است. نساجي كه ماندنش در ليگ ‌قطعي شده و فقط براي اعاده حيثيت به ميدان مي‌آيد و در آن سو پرسپوليس براي قهرماني صرف‌نظر از نتيجه بازي سپاهان راهي جز برتري در مقابل حريف شمالي خود ندارد. رقابت دو تيم ريشه‌دار و قديمي هميشه از جذابيت خاصي برخوردار بوده اما اين بازي و حساسيت آن با بازي‌هاي قبل اين دو تيم در مقابل هم قابل قياس نيست.
براي بررسي بهتر از شرايط دو تيم سراغ جواد منافي رفتيم يكي از پيشكسوتان بااخلاق پرسپوليس كه تا همين چند هفته قبل در كنار حميد مطهري هدايت تيم نساجي را برعهده داشت. منافي از شرايط هر دو تيم آگاه است و بهتر از هر كارشناس ديگري مي‌تواند درخصوص اين بازي اظهارنظر كند. ماحصل گفت‌وگوي خبرنگار «اعتماد» با جواد منافي را در ادامه مي‌خوانيد.

 ‌تكليف قهرماني به روز پاياني كشيده شد. بازي حساس پرسپوليس و نساجي را چطور مي‌بينيد؟
بله به روز آخر كشيده شد و حساسيت اين بازي بسيار بالا است. در هر صورت ريش و قيچي دست پرسپوليس است و بايد بازي را ببرد تا قهرمان شود و كاري به تيم‌هاي ديگر نبايد داشته باشد. اما اين بازي يكي از سنگين‌ترين بازي‌هاي پرسپوليس است و خيلي از هواداران پرسپوليس نگران اين بازي هستند و انتظار قهرماني دارند و همين كار پرسپوليس را سخت مي‌كند.
‌فكر مي‌كنيد ممكن است كار براي پرسپوليس گره بخورد؟ 
پرسپوليس تيم و كادرفني با تجربه و تاثيرگذاري دارد. بازيكنان اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا بازي كردند و از حساسيت اين بازي آگاه هستند. فكر مي‌كنم اگر با اعتماد به نفس بازي كنند و بتوانند يك ربع، بيست دقيقه اول گل بزنند كار سختي براي برد نخواهند داشت. در هر صورت فوتبال است و هزار و يك اتفاق و پرسپوليس براي بردن بايد خيلي حواس جمع و با برنامه كار كند تا بتواند موفق شود و دل هوادارانش را شاد كند.
‌در همين فصل هشت، نه ماهي در نساجي كار كرديد. شرايط زمين چطور است؟ از اين جهت مي‌پرسم چون پرسپوليس اكثر برنامه‌هاي تاكتيكي‌اش را روي زمين پياده مي‌كند.

1740472

نسبت به سال‌هاي قبل شرايط زمين خيلي بهتر شده و مشكل خاصي براي زمين نيست. اما هر تيمي به قائمشهر بيايد هواداران نساجي پرشور هستند و حمايت مي‌كنند. اما پرسپوليس فكر نكنم مشكلي از اين جهت هم داشته باشد چون اكثر هواداران فوتبال در قائمهشر پرسپوليسي هستند. به خاطر همين مشكل خاصي نيست، ضمن اينكه بازيكنان پرسپوليس هم مقابل تماشاگران زياد بازي كردند. نساجي در ليگ مانده و فقط مي‌آيد تا مقابل پرسپوليس يك بازي حيثيتي انجام دهد. اگر مشكل خاصي پيش نيايد پرسپوليس مي‌تواند با برد مقابل نساجي قهرمان ليگ شود.
‌صحبت از حضور شما در نساجي شد. وضعيت اين تيم بعد از رفتن شما و حضور مربي خارجي تغييري كرد؟
بازي‌هاي نساجي را دنبال مي‌كنم. ما در نيم فصل اول نتايج خيلي خوبي گرفتيم و تا رده پنجم جدول هم بالا آمديم اما چون سال قبل قهرمان جام حذفي شدند توقع از اين تيم زياد بود. بضاعت تيم‌ همين‌قدر است. ما در نيم فصل دوم درخواست جذب بازيكن كرديم كه هيچ بازيكني جذب نشد. درنظر داشته باشيد همه تيم‌ها تقويت شدند به جز تيم ما. اينها باعث‌ شد نتوانيم نتايج خوب نيم فصل اول را در  نيم فصل دوم تكرار كنيم و درنهايت طبق توافق از اين تيم ‌جدا شديم. نساجي نماينده ايران است و بايد براي آسيا تقويت شود. براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌كنم.
‌نساجي در اين فصل هم به جمع چهار تيم برتر جام حذفي صعود كرده و بعد از بازي با پرسپوليس در ليگ بايد در جام حذفي به مصاف استقلال برود. اگر شما الان هم مربي نساجي بوديد چه استراتژي داشتيد؟ بازي با تمام قوا مقابل پرسپوليس يا استراحت به چند بازيكن براي تقابل با استقلال در جام حذفي؟
بازي حساس است و حرف و حديث زياد. زماني كه در نساجي بوديم و در نيم فصل اول به پرسپوليس باختيم هجمه‌ها روي من و مطهري و بازيكنان پرسپوليسي مثل حقيقي و شجاعي زياد بود و مي‌گفتند تباني كردند و… اما همه با شرف هستند و هيچ‌وقت كوتاهي نمي‌كنند. اگر به بازيكنان اصلي بازي ندهند فردايش مي‌گويند چرا به اصلي‌ها بازي نداد. به نظر من هم حقيقي و هم بقيه بچه‌ها با تمام توان مقابل پرسپوليس بازي مي‌كنند. اميدوارم قهرماني را لوث نكنند. در حالت ‌كلي فكر مي‌كنم‌ همه جلوي پرسپوليس در ليگ و هم مقابل استقلال در حذفي با تمام ‌توان بازي خواهند كرد.
‌فكر مي‌كنيد نساجي مقابل پرسپوليس دفاع اتوبوسي مي‌كند؟ اين توانايي را دارند؟

در مقابل هواداران‌شان بازي مي‌كنند و پاي قهرماني در ميان است. آنها تمام توان‌شان را مي‌گذارند. بستگي دارد مربي از بازيكن چي مي‌خواهد احتمالش هم وجود دارد كه بيايند دفاعي بازي كنند چون پرسپوليس اين روزها آماده است.

1723924

‌بازيكناني كه فكر مي‌كنيد بتوانند در نتيجه بازي تاثيرگذار باشند؟
در نساجي بازيكنان باتجربه زيادي وجود دارند اما فكر مي‌كنم اگر كريم اسلامي بازي مي‌كرد مي‌توانست تاثيرگذار باشد. از وقتي كه رفتيم كريم زياد در ارنج نيست يا مهرداد عبدي هم بازيكن خوبي است كه مي‌تواند كمك كند. در پرسپوليس هم بازيكناني مثل ترابي و اميري مي‌توانند كار را براي اين‌ تيم‌ در بياورند.
  ‌سوال آخر، اينكه مي‌گويند مالك نساجي استقلالي است را قبول داريد؟ در بازي رفت با پرسپوليس احساس كرديد اين بازي براي مالك باشگاه نساجي خيلي اهميت دارد؟
هر كسي مي‌تواند طرفدار تيمي باشد من در پرسپوليس بازي كردم و اين تيم را دوست دارم مالك باشگاه هم انسان بسيار خوب و جنتلمني است و طرفدار استقلال. اما من نديدم براي ايشان تيمي كه مقابل نساجي قرار مي‌گيرد فرقي داشته باشد. اما قلبا استقلال را دوست داشت و همه مي‌دانند‌. ما هم كتمان نمي‌كنيم كه پرسپوليسي هستيم و ايشان هم استقلالي است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید