پرچم ایتالیا بالاست: سه فینالیست در سه جام اروپایی

0
68



کد خبر : ۱۹۳۸۳۸۷ |
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۷ |
۷٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه


ایتالیا در فینال این فصل هر سه جام اروپایی نماینده دارد که دستاورد قابل توجهی برای فوتبال این کشور محسوب می‌شود.

پرچم ایتالیا بالاست: سه فینالیست در سه جام اروپایی

به گزارش “ورزش سه”، افول فوتبال ایتالیا در سال‌های اخیر باعث شده تا غیبت تیم‌های این کشور در فینال‌های اروپایی به یک اتفاق قابل پیش‌بینی تبدیل شود اما امسال اتفاق متفاوتی رقم خورد و سه تیم ایتالیایی به فینال سه جام اروپایی راه پیدا کردند تا سالی رویایی برای فوتبال باشگاهی این کشور رقم بخورد.
رسیدن یک تیم ایتالیایی به فینال چمپیونزلیگ خیلی زود مشخص شد؛ زمانی که دو تیم شهر میلان باید در دیدار نیمه نهایی مقابل هم قرار می‌گرفتند و به این ترتیب حضور یک تیم از سری آ در فینال چمپیونزلیگ اجتناب ناپذیر بود. در نهایت هم این اینتر بود که با برتری مقابل رقیب همشهری در هر دو دیدار رفت و برگشت، حریف منچسترسیتی در فینال چمپیونزلیگ شد.

1877172

امشب هم در نیمه نهایی‌های لیگ اروپا و لیگ کنفرانس رم و فیورنتینا به هر شکل ممکن راهی فینال شدند تا هت‌تریک ایتالیایی‌ها تکمیل شود.

1877170

رمی‌ها به لطف دفاع پرتعدادشان توانستند از برتری ۱-۰ دیدار رفت مقابل لورکوزن دفاع کنند و در مقابل فیورنتینا که باید شکست ۲-۱ خانگی مقابل بازل را جبران می‌کرد، در خانه حریف سوئیسی نمایش هجومی درخشانی داشت و در نهایت با گل ثانیه‌های آخر آنتونین باراک در وقت‌های اضافی، راهی فینال لیگ کنفرانس شد.

1877171

برای اینکه بفهمیم آیا این اتفاق آغاز اوج‌گیری دوباره فوتبال ایتالیاست یا نه، باید کمی صبر کنیم اما ایتالیایی‌ها در سالی که تیم‌شان برای دومین بار به جام جهانی صعود نکرد، می‌توانند خوشحال باشند که بار دیگر در رقابت‌های اروپایی حرفی برای گفتن دارند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید