استپانیان: جدایی سروش و گولسیانی به سپاهان ضربه زد

0
54



کد خبر : ۱۹۳۸۶۶۸ |
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳ |
۱٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه

نمی‌توانم از مورایس انتقاد کنم؛


کاپیتان اسبق سپاهان عملکرد مورایس در سپاهان را مثبت دانست و معتقد است کادر فنی سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ نیاز به زمان دارد.

استپانیان: جدایی سروش و گولسیانی به سپاهان ضربه زد

به گزارش “ورزش سه”، لئون استپانیان کاپیتان سال‌های دور سپاهان در زمان حضور در این تیم، از محبوب‌ترین بازیکنان سپاهان بود و هواداران سپاهان لقب استویچکوف را به او داده و او را لوون استویچکوف خطاب می‌کردند.
لئون که در بین هواداران سپاهان محبوبیت زیادی دارد، پس از جدایی از سپاهان ارتباط خود را با سپاهان و هوادارنش قطع نکرده و در اوایل هر فصل به اصفهان سفر میکند و رقابت‌های هفته‌های ابتدایی سپاهان را از نزدیک دنبال می‌کند.
پس از نایب قهرمانی سپاهان در لیگ برتر خبرنگار ورزش سه در گفتگوی اختصاصی با استپانیان نظر او را درباره عملکرد سپاهان در این فصل پرسید که در ادامه نظرات کاپیتان اسبق سپاهان را می‌خوانیم.

*عملکرد سپاهان را در این فصل چطور ارزیابی می‌کنید؟
سپاهان کادر فنی بسیار خوبی دارد، نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست داد، ولی نیم فصل دوم مدرن و کلاسیک بازی کرد و نایب قهرمان شد که نتیجه بدی هم نیست و به عنوان نایب قهرمان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند. جوانانی که در سپاهان بازی می‌کنند جای پیشرفت دارند. به یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس هم بابت قهرمانی تبریک می‌گویم.

*آیا ژوره مورایس توانست انتظارات را برآورده کند؟
مورایس مربی بسیار بزرگی است و من به عنوان یک مربی نمی‌توانم انتقادی به مورایس داشته باشم، در فوتبال ایران کارکردن بسیار سخت است و مورایس نیاز به زمان دارد، نیم فصل اول بازیکنان با هم هماهنگ نشده بودند و همین باعث شد سپاهان امتیازات زیادی از دست بدهد. مورایس یک فصل در سپاهان بوده و شناخت خوبی از فوتبال ایران به دست آورده است و بازیکنانی که برای فصل بعد نیاز دارد را به باشگاه پیشنهاد می‌دهد تا به خدمت گرفته شوند. چندین بار خبرنگاران و مربیان درباره عملکرد مورایس از من سوال کردند، ولی من نمی‌توانم در مورد مورایس نظر خاصی بدهم، چون هنوز به آن سطح از مربیگری نرسیده ام که بتوانم از مورایس انتقاد کنم. مشخص بود مورایس در فصل اول نمی‌تواند تیم را قهرمان کند و باید به او وقت داده شود.

1877622

*سپاهان در چند فصل گذشته بسیار به قهرمانی نزدیک می‌شد، ولی نتوانست به مقام قهرمانی برسد، دلیل این اتفاق از نظر شما چیست؟
یکی از دلایل این است که در این چند فصل بازیکنان زیادی به سپاهان آمدند و رفتند، این بازیکنان در اوایل فصل با سایر بازیکنان هماهنگ نبودند. بازیکنانی که از تیم جدا می‌شدند بسیار خوبی بودند مثل سروش رفیعی و گیورگی گولسیانی و سپاهان از این موضوع آسیب دید. بازیکنانی که به تیم اضافه شدند به مرور با سایر بازیکنان هماهنگ می‌شدند و باعث می‌شد نیم فصل اول سپاهان امتیاز از دست بدهد. من به هواداران سپاهان افتخار میکنم، در این مدت خیلی خوب تیم را تشویق و حمایت کردند، تشکر ویژه‌ای دارم از مدیران کارخانه فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان آقای ساکت که بسیار به تیم کمک کردند.

*نظر شما درباره دستیاران مورایس چیست؟ حضور هوگو آلمیدا در کادر فنی سپاهان چه تاثری سبک بازی این تیم داشت؟
*آلمیدا مهاجم بسیار بزرگی بود و در باشگاه‌های بزرگ اروپا بازی کرده است، به عملکرد مغانلو نگاه کنید که چقدر موثر بود و گل‌های زیادی به ثمر رساند، خط حمله سپاهان در این فصل موقعیت‌های زیادی خلق می‌کرد و این نشان می‌دهد آلمیدا بسیار با مهاجمان سپاهان در این فصل کار کرده است، دوباره تکرار می‌کنم این کادر فنی یک فصل در فوتبال ایران کار کرده و شناخت خوبی از فوتبال ایران به دست آورده و در فصل آینده بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد، با توجه به شناختی که از بازیکنان به دست آورده اند در پست‌هایی که نیاز است می‌توانند بازیکنان مد نظر خود را اضافه کنند. اطمینان دارم با اضافه شدن بازیکنان مورد نظر کادر فنی این تیم به قهرمانی میرسد.
در آخر هم قهرمانی پرسپولیس و مقام سوم استقلال را تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسابقات آسیایی موفق باشند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید