همه گزینه‌ها روی میز است؛ اگر آمریکا توانایی میزبانی ندارد ما میزبان می‌شویم

0
77


|


۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۱۶:۳۰:۰۰

|

|


واکنش فدراسیون والیبال به عدم صدور ویزا توسط آمریکا برای اعضای تیم ملی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»



کشور آمریکا برای پنج تن از اعضای تیم ملی والیبال ایران ویزا صادر نکرده است.



همه گزینه‌ها روی میز است!/ اگر آمریکا توانایی میزبانی ندارد ما میزبان می‌شویم


|


۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۱۶:۳۰:۰۰

در آستانه بازی‌های لیگ ملت‌ها، کشور آمریکا برای ۵ نفر از اعضای تیم ملی والیبال کشورمان ویز صادر نکرد تا فدراسیون والیبال کشورمان نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. حالا و با اعلام میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال، احتمال عدم حضور والیبالیست‌های کشورمان‌ در آمریکا و شرکت در هفته سوم بازی‌ها وجود دارد.

به گزاش اعتمادآنلاین، تقوی درخصوص علت عدم صدور ویزای ۵ نفر از اعضای تیم ملی به خبرنگار «اعتمادآنلاین» گفت: مدارک این نفرات را تحویل دادیم اما نمی‌دانیم ‌چرا مورد تایید قرار نگرفت. ۳ نفر از این بازیکنان نفرات اصلی تیم هستند. پیگیری کردیم اما هنوز هیچ پاسخ شفافی به ما ندادند. البته از فدراسیون جهانی هم پیگیر شدیم؛ یعنی هم ایمیل زدیم هم جلسه تصویری گذاشتیم اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

تقوی ادامه داد: جدا از پیگیری‌ها برای صدو ویزای ملی‌پوشان در جلسه با سران فدراسیون جهانی اعلام کردیم حاضر هستیم میزبان هفته‌ی سوم لیگ ملت‌ها باشیم. در نظر داشته  باشید ما میزبان قهرمانی آسیا هستیم و مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را در اوج کرونا میزبانی کردیم و نشان دادیم در میزبانی توانا هستیم. در آن جلسه هم گفتیم ‌اگر آمریکا این توانایی را ندارد ما این امکان را داریم که به راحتی ویزای بازیکنان را تامین کنیم و میزبان باشیم. تیم ها از لحاظ اخلاقی و دیپلماسی  ورزشی در امنیت روانی باید  کارهایشان انجام ‌شود تا در زمین بازی فقط به مسابقه فکر کنند ‌.

او افزود: منطقی است تا الان باید ویزای بچه های ما می آمد چون بیش از یک ماه است که کارهایش را انجام دادیم.

تقوی در خصوص تصمیم فدراسیون در خصوص حل نشدن این مشکل به «اعتمادآنلاین» گفت : در صورتی که با پیشنهاد  میزبانی  ما موافقت نشود و موضوع ویزا هم کماکان به این شکل پیش برود باید در خصوص اعزام ملی پوشان به طور جدی فکر شود. همه ی گزینه ها برای بررسی روی میز ما است ، نمی توانیم توقع داشته باشیم که بدون ملی پوشان بازی کنیم.  تعدادی از تیمها هنوز ویزای خود را نگرفتند اما ۵ نفر از اعضای ما را رد کردند. نامه نگاری کردیم و کشور دیگری را معرفی کردیم امیدواریم طرف آمریکایی عقلانی رفتار کند و با کمترین دیپلماسی ورزشی این مشکل را اسرع وقت حل کنند و در صورت حل نشدن مشکل فکر دیگری می کنیم.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید