پیروانی: دیروز ۲ پنالتی علیه استقلال نگرفتند

0
47



کد خبر : ۱۹۳۹۹۲۰ |
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۶ |
۲٫۷K بازدید |

۲
دیدگاه

استقلال از داوری منفعت هم برده است؛


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که دیدار فینال جام حذفی برای بازیکنان پرسپولیس مانند بهترین خاطره دوران ورزشی او پیش برود.

پیروانی: دیروز 2 پنالتی علیه استقلال نگرفتند

به گزارش “ورزش‌سه”، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون خبری ورزشگاه دستگردی اکباتان درباره صعود سرخپوشان به فینال و رقم خوردن یک دربی دیگر گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. همیشه بعد از قهرمانی تیم انگیزه‌اش را از دست می‌دهد، اما امروز خدا را شکر دیدیم کل مجموعه مقابل تیم خوب هوادار و در زمین این تیم باانگیزه بودند. در نهایت خدا را شکر بردیم و به فینال رفتیم. برای ما همه بازی‌ها مهم است. به امید خدا با تمام قدرت می‌رویم تا ببریم، قهرمان شویم و دبل کنیم.
پیروانی سپس در واکنش به این سوال که در پایان بازی با نیمکت تیم حریف خوش و بش کرده و این مسئله‌ای است که کمتر پیش می‌آید، گفت: ما خدا را شکر با همه خوش و بش می‌کنیم و همه را دوستان و عزیزان خودمان می‌دانیم. شاید در زمین بازی رقابت داشته باشیم، ولی من خودم به شخصه مخلص همه هستم. چه بازیکن و چه مربی. من به عنوان مدیر پرسپولیس تمام تلاشم را می‌کنم که تیمم سربلند بیرون بیاید، حالا اگر تنشی هم در حین بازی هست، در پایان بازی با همه دوست و فیق هستیم.
پیروانی سپس در واکنش به این سوال که بسیاری از تیم ها در طول هفته برای پرسپولیس حاشیه درست کردند ولی هوادار با تونل قهرمانی از سرخپوشان استقبال کرد، گفت: خب ما از آنها ممنونیم. ثابت کردند می شود روح جوانمردی داشت. این اتفاق یکدفعه بود. من به عنوان مدیر پرسپولیس از آنها ممنونم. از تصمیم گیرنده، از باشگاه، از مربی و … کار قشنگی کردند. امیدوارم این اتفاق سبب شود تا کمی تنش های زمین کمتر شود.

1855978

افشین پیروانی سپس در واکنش به این سوال که خودش در دوران بازی خاطره خوشی از بازی در فینال جام حذفی برابر استقلال دارد، بیان کرد: خب من بازی ایران استرالیا بودم. جام جهانی بودم ولی بهترین خاطره من گلی بود که در فینال جام حذفی به استقلال زدم. این گونه من که شکسته است ( اشاره با دست به گونه‌اش) همان لحظه گل فینال است. لذت خوبی دارد. بازی را بردیم و قهرمان شدیم. به امید خدا این اتفاق برای بازیکنان ما بیفتد و قهرمان شویم.
او سپس در واکنش به این سوال که استقلالی‌ها درخواست استفاده از داور خارجی در بازی فینال را دارند، عنوان کرد: همین بازی دیروز دو پنالتی را برای نساجی نگرفتند. دشمن فرضی برای خودمان درست نکنیم. درنهایت تصمیم گیرنده ما نیستیم. ما هر کسی باشد، احترام می‌گذاریم و مطمئنا همانطور که در طول فصل ادعای ضرر از داوری می‌کنند، منفعت هم برده‌اند. باید به تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته داوران احترام گذاشت. ما هر کسی بیاید، قبول می کنیم.
او سپس در واکنش به حواشی تعویض سینا اسدبیگی گفت: بحث کارتش بود. کارتش قدیمی بود و کارت جدید را ارائه دادیم و به خیر گذشت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید