بارسا ۳-۰ مایورکا: شب خوب خداحافظی کاپیتان‌ها

0
55



کد خبر : ۱۹۴۰۵۴۲ |
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴ |
۲٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه


بارسلونا در هفته ماقبل پایانی لالیگا موفق شد مهمان خود رئال مایورکا را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد.

بارسا 3-0 مایورکا: شب خوب خداحافظی کاپیتان‌ها

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا که پیش از این قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرده امشب در یکی از بازی های هفته سی و هفتم به مصاف رئال مایورکا رفت. این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه نوکمپ آغاز شد و با برتری ۳-۰ شاگردان ژاوی به پایان رسید تا آخرین بازی جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس در نوکمپ با یک برد شیرین همراه شود.

تنها یک دقیقه از بازی گذشته بود که بارسا گل اول را وارد دروازه حریف کرد. در چهل و هفتمین ثانیه از بازی بود که گاوی در سمت راست محوطه جریمه با دومینیک گریف تک به تک شد و با یک پاس کوتاه آنسو فاتی را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا این بازیکن دروازه خالی را به راحتی باز کند.

1880924

گاوی در دقیقه ۹ می توانست گل دوم بارسلونا را به نام خود ثبت کند اما شوت او از پشت محوطه جریمه را دروازه بان حریف در اختیار گرفت. مایورکا در دقیقه ۱۴ با اخراج آماث اندیایه ۱۰ نفره شد. این بازیکن با تکلی بسیار خشن ساق پای الکس بالده را نشانه گرفته و او را به حدی مصدم کرد که دیگر قادر به ادامه بازی نبود و همزمان با اخراج او مجبور به ترک زمین شد.

1880922

بارسلونا که با یک یار بیشتر در پی بیشتر کردن اختلاف بود توانست در دقیقه  ۲۴ به گل دوم برسد. آنسو فاتی روی پاس در عمق بسیار زیبای فرانکی دی یونگ با دروازه بان تک به تک شده و خود و تیمش را دو گله کرد.

1880923

ستاره ۲۰ ساله بارسا در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده شانس این را داشت تا هت تریک کند اما شوت زیبای او از روی خط محوطه جریمه را دروازه بان حریف به زیبایی راهی کرنر کرد تا نیمه اول با برتری ۲-۰ شاگردان ژاوی به پایان برسد.

ژول کنده در دومین دقیقه از نیمه اول روی ارسال کرنر گاوی می توانست به گل سوم دست پیدا کند اما قدر این فرصت را ندانست تا بازی با برتری دو گله میزبان ادامه پیدا کند.

1880926

بارسلونا که برتری مطلقی بر بازی داشت در دقیقه ۵۴ صاحب یک موقعیت خوب دیگر شد که طی آن عثمان دمبله سانتر فاتی را با ضربه سر روانه دروازه حریف کرد اما مارتین ولیجنت از روی خط توانست دروازه تیمش را نجات دهد.

شاگردان ژاوی بالاخره مزد برتری خود در نیمه دوم گرفتند و توانستند در دقیقه ۷۰ توسط گاوی به گل برسند. سازنده گل اول آبی اناری ها روی پاس دمبله در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شلیکی دیدنی گوشه دروازه حریف را هدف گرفت تا نتیجه را ۳-۰ کند.

ضربه آکروباتیک روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۷۹ آخرین موقعیت خطرناک این دیدار بود که با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت و بارسا با کنترل کار در دقایق پایانی توانست این دیدار را با برتری ۳-۰ به پایان برسد. شاگردان ژاوی با این برد ۸۸ امتیازی شده و فاصله خود با رئال را به ۸ رساندند. مایورکا هم ۴۷ امتیازی ماند تا هفته ماقبل پایانی را با رتبه یازدهم پشت سر بگذارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید