راکیتیچ نمی‌خواهد به مورینیو جام بدهد

0
60



کد خبر : ۱۹۴۰۷۸۱ |
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۸ |
۸۵۷ بازدید |

۰
دیدگاه

می‌خواهیم جام را به خانه برگردانیم


ایوان راکیتیچ، ستاره تیم سویا، تاکید کرد که این تیم برای قهرمانی و بازگرداندن جام مقابل رم قرار می‌گیرد.

راکیتیچ نمی‌خواهد به مورینیو جام بدهد

به گزارش “ورزش سه”، تیم‌های سویا و آاس رم روز چهارشنبه دیدار فینال لیگ اروپا را برگزار خواهند کرد. ایوان راکیتیچ، هافبک باتجربه تیم اسپانیایی در گفت‌وگو با سایت یوفا تاکید کرد که سویا برای قهرمانی و بازگرداندن جام به خانه مقابل رم بازی می‌کند.

او در مورد تقابل روز چهارشنبه با شاگردان ژوزه مورینیو گفت: “از اینکه در یک فینال هم حضور داریم بسیار خوشحال هستیم. به بوداپست سفر می‌کنیم تا یک بازی عالی انجام داده و جام را به خانه برگردانیم.”

سویا در این فصل از لالیگا عملکرد مطلوبی نداشت و با قرار گرفتن در رتبه یازدهم جایی در بین سهمیه‌های اروپایی سال آینده فوتبال اسپانیا نخواهد داشت. با این وجود آنها به دنبال فتح لیگ اروپا هستند تا فصل را با جام به پایان رسانده و رضایت هواداران خود را جلب کنند.

1571459

به عقیده راکیتیچ سویا کیفیت لازم برای فتح لیگ اروپا را دارد: “یک فصل سخت و طولانی را پشت سر گذاشتیم اما با این وجود کیفیت و اعتماد به نفس کافی خود را همواره حفظ کردیم.”

هافبک کروات سویا در پایان صحبت‌های خود یک بار دیگر تاکید کرد که این تیم برای قهرمانی آماده است: “با خوزه مندیلیبار شرایط بسیار خوبی پیدا کردیم و نتایج‌مان خوب بود. بیشتر از اینکه به دنبال صحبت کردن باشیم سعی کردیم کار کنیم. به حضور در این فینال ایمان داشتیم و به آن رسیدیم. حالا هم مطمئن هستیم که می‌توانیم قهرمان شویم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید