ساپینتو می‌تواند جا پای رایکوف و شفر بگذارد!

0
52



کد خبر : ۱۹۴۱۱۴۸ |
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۷ |
۲ بازدید |

۰
دیدگاه

فقط چهار مربی استقلالی دربی را برده‌اند


مرد شماره یک نیمکت استقلال می تواند به چهارمین سرمربی خارجی تاریخ این باشگاه تبدیل شود که دربی را برده است.

ساپینتو می‌تواند جا پای رایکوف و شفر بگذارد!

به گزارش “ورزش سه”، «باید این دربی را طوری بازی کنیم که انگار آخرین بازی عمرمان است و من احساس می کنم تیمم اینگونه است. بازیکنان منتظر این دیدار هستند.» این صحبت های ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دربی پایتخت است، گفته هایی که امید و انگیزه در سرتاسر آن موج می زند.

هواداران استقلال بابت ناکامی های متعدد در دربی که طی سالهای اخیر به ثبت رسیده، کاملا ناراضی هستند. آنها در ۱۳ شهرآورد قبلی هرگز در جریان بازی از سد پرسپولیس نگذشته اند و با شکست در آخرین دربی نیز قهرمانی را به رقیب سنتی اهدا کردند. همین موضوع است که سبب شده فقط و فقط پیروزی در دربی و قهرمانی جام حذفی بتواند رضایت خاطر آنها را کسب کند.

اگر این اتفاق رخ دهد، نام یک سرمربی خارجی دیگر از استقلال، وارد لیست برنده های دربی تهران می شود. تاکنون رایکوف (۵ بار)، ولادمیر جکیچ و وینفرد شفر (یک بار) توانسته اند برابر پرسپولیس به پیروزی دست یابند. ریکاردو ساپینتو این فرصت را دارد تا با غلبه بر حریف سنتی آبی ها، ضمن کسب دومین جام خود با استقلال، تاریخ ساز شود.

1879960

تا پیش از برگزاری دربی برگشت لیگ بیست و یکم و طی برگزاری ۹۷ دربی، هیچ بازیکن خارجی از استقلال نتوانسته بود دروازه پرسپولیس را باز کند که رودی ژستد موفق به انجام این کار شد. حالا ساپینتو می تواند دقیقا یک فصل بعد، قفل ناکامی های آبی پوشان در دربی را با یک پیروزی بزرگ و بردن یک جام باز کند. بخصوص اینکه آخرین برد استقلال در دربی نیز توسط یک مربی خارجی به نام وینفرد شفر به دست آمده بود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید