رکورد خاص مورایس و رحمتی در ۱۳ بازی

0
61



کد خبر : ۱۹۳۵۱۴۲ |
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۳۰ |
۷۲۲ بازدید |

۰
دیدگاه


سرمربیان سپاهان و آلومینیوم در دور برگشت فقط یک باخت در کارنامه‌شان داشتند.

رکورد خاص مورایس و رحمتی در ۱۳ بازی

به گزارش “ورزش سه”، فصل ۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر فوتبال ایران با انجام مسابقات سه هفته آینده به پایان می‌رسد که در دور برگشت بازی‌ها فقط تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک یک شکست مقابل حریفان خود داشتند و توانستند اجازه برتری به حریفان‌شان را ندهند که البته در این بین طلایی‌پوشان با وجود عدم صدرنشینی، بیشترین امتیاز را هم نسبت به تمام تیم‌ها جمع کرده‌اند.

ژوزه مورایس در حالی هر دو مسابقه این فصل برابر تیم تحت هدایت سید مهدی رحمتی را برگزار کرده که در جدال رفت به تساوی بدون گل رسیدند و مسابقه برگشت با تساوی یک بر یک دو تیم در اراک به اتمام رسید و کسب یک پیروزی در یکی از آنها می‌توانست سپاهان را در حال حاضر به صدر جدول برساند.

سپاهان با هدایت مورایس در دور برگشت فقط یک شکست در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل تراکتور داشته و تنها باخت آلومینیوم با مهدی رحمتی نیز با یک گل برابر استقلال رقم خورده، اما با این وجود هر دو مربی توانسته‌اند در دور برگشت فقط همین یک باخت را تجربه کنند و از این حیث نسبت به حریفان خود آمار بهتری داشته باشند.

1870748

شاگردان مورایس در ۱۲ مسابقه اخیرشان  ۹ پیروزی، دو تساوی و تنها یک شکست داشتند و با کسب ۲۹ امتیاز، صدرنشین جدول دور برگشت لیگ برتر هستند و آلومینیوم اراک نیز مثل رتبه فعلی‌اش، در طول نیم‌فصل دوم ۱۵ امتیاز به دست آورده و رده هشتم را به خود اختصاص داده که جایگاه نسبتا خوبی برای آنها به حساب می‌آید.

البته پیش از شروع دور برگشت لیگ برتر هم شاگردان مورایس در هفته پانزدهم لیگ برتر به پیروزی دو بر صفر مقابل مس کرمان دست پیدا کردند و آلومینیومِ مهدی رحمتی نیز برابر گل‌گهر سیرجان صاحب تساوی شد تا ۱۳ بازی گذشته این دو مربی با تنها یک باخت همراه باشد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید