Close Menu
    پست های اخیر

    هواشناسی ایران1404/5/15؛چمبره موج گرم در سراسر کشور

    مرداد 15, 1404

    الهلال یک سال از سوپرجام محروم شد

    مرداد 15, 1404

    برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور

    مرداد 15, 1404
    Facebook X (Twitter) Instagram
    اخبار روز
    • صفحه اصلی
    • اقتصادی
    • بورس
    • سیاسی
    • وام
    نیوز 01
    اخبار روز
    Home»اقتصادی»برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور
    اقتصادی

    برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور

    مدیر سایتBy مدیر سایتمرداد 15, 1404بدون دیدگاه2 Mins Read


    به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور و با هدف سنجش مهارت‌ها، پایش اثر بخشی آموزش‌ها و ارتقای کیفیت خدمات این آزمون را برگزار کرد.

    این رویداد که در سالن چند منظوره شرکت کرمان موتور برگزار شد، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های آموزشی و مهارتی خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شناخته می‌شود. در این آزمون پرسنل ۱۲۵ نمایندگی از سراسر کشور در رده‌های شغلی کارشناس فنی، برق‌کار، مکانیک، جلوبندی‌کار و امدادگر شرکت کردند.

    آزمون مهارتی سراسری، بخشی از برنامه جامع شرکت بم خودرو برای ارتقای مستمر سطح دانش و توان فنی شبکه خدمات پس از فروش است. این شرکت در سال گذشته نیز با برگزاری بیش از ۳۷۰ دوره آموزشی و مجموعاً ۶۴ هزار نفر-ساعت آموزش، گام بلندی در جهت آموزش‌های تخصصی و به‌روزسازی مهارت‌های پرسنل نمایندگی‌ها برداشته است.

    هدف از برگزاری این آزمون‌ها، علاوه بر ارزیابی سطح مهارت‌ فنی افراد، افزایش رضایت مشتریان و استانداردهای کیفی در ارائه خدمات پس از فروش است؛ امری که در چارچوب سیاست‌های گروه کرمان موتور برای توسعه پایدار خدمات و ارتقای تجربه مشتری دنبال می‌شود.

    برگزاری دهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور

    در سال‌های اخیر، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با رویکردی راهبردی به توسعه خدمات پس از فروش، تلاش کرده تا از طریق افزایش شفافیت، ارتقای پاسخگویی، کاهش زمان تعمیرات و گسترش دامنه خدمات امدادی، رضایت مشتریان را به صورت پایدار افزایش دهد. اجرای طرح‌هایی مانند توسعه زیرساخت‌های دیجیتال خدمات، راه‌اندازی اپلیکیشن‌های ارتباط با مشتری، ارائه سرویس‌های در محل و افزایش نظارت بر عملکرد و استانداردسازی نمایندگی‌ها بخشی از این اقدامات بوده است.

    همکاری نزدیک بین کرمان موتور و شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات ارائه ‌شده، کاهش شکایات و افزایش شاخص‌های رضایت مشتریان در ارائه خدمات پس از فروش داشته است. برنامه ریزی بم خودرو و کرمان موتور در قالب برنامه‌هایی منظم مانند آموزش، آزمون‌های مهارتی، دوره‌های تخصصی و پایش مداوم عملکرد نمایندگی‌ها ادامه دارد.



    منبع

    مدیر سایت
    • Website

    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    پست های اخیر
    آخرین پست ها
    درباره ما

    جدیدترین اخبار سیاسی-اقتصادی-فرهنگی و ورزشی

    خدمات
    • یدک کش کرج | امداد خودرو و مکانیک سیار
    • امداد خودرو بوشهر | تماس با مکانیک سیار و یدک کش
    • یدک کش بوشهر | تماس فوری با امداد خودرو و مکانیک سیار
    • مکانیک سیار کرج | شماره امداد خودرو
    • امداد خودرو کرج | شماره یدکش و مکانیک سیار
    • شماره یدک کش کرج | امداد خودرو و مکانیک سیار شبانه روزی
    • امداد خودرو بوشهر
    • امداد خودرو و یدک کش تجریش
    پوشش
    • پنچرگیری سیار کرج
    • یدک کش اصفهان | تلفن تماس یدکش چرخگیر نیسان
    • حمل خودرو تهران | یدکش کش شبانه روزی تهران
    • مکانیک شبانه روزی تهران | شماره امداد خودرو و یدک کش
    • اخبار اقتصادی

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.