استقلال امیدوار به بخشش ساپینتو مقابل گل‌گهر

0
82



کد خبر : ۱۸۷۲۹۸۵ |
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۷ |
۲ بازدید |

۰
دیدگاه

یک جلسه محرومیت بخشیده می‌شود؟


باشگاه استقلال خواهان بخشش یک جلسه دیگر از محرومیت ریکاردو ساپینتو است که در این صورت او هفته بعد روی نیمکت تیمش می‌نشیند.

استقلال امیدوار به بخشش ساپینتو مقابل گل‌گهر

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه استقلال این روزها در بحث حقوقی درگیر پرونده محرومیت های ریکاردو ساپینتو است. سرمربی آبی ها به واسطه اتفاقات بازی با مس کرمان یک جلسه قطعی محروم شد و بعد از بازی با پیکان نیز کمیته انضباطی رای به ۴ جلسه محرومیت برای او داد که البته اعلام شده بود در صورت عذرخواهی رسمی از طریق رسانه باشگاه دو جلسه از محرومیت تعلیق می‌شود.

ساپینتو چند روز قبل عذرخواهی خود را از مقامات فوتبال ایران به طور رسمی اعلام کرد و حالا مسئولان باشگاه در انتظار تعلیق شدن دو جلسه از محرومیت او توسط کمیته استیناف هستند.

البته استقلالی‌ها خواسته دیگری در بحث ساپینتو دارند. سرمربی استقلال در صورت تعلیق دو جلسه محرومیتی که به آن اشاره شد، ۳ جلسه محرومیت دیگر را باید سپری کند. او مقابل ملوان روی نیمکت ننشست و امروز مقابل نساجی هم غایب است و اگر آن دو جلسه شکسته شود،‌ بازی با گل‌گهر سیرجان آخرین جلسه از محرومیت ساپینتو خواهد بود.

استقلالی‌ها در لایحه‌ای که به کمیته استیناف ارائه دادند، خواهان بخشش یا تعلیق شدن یک جلسه محرومیت ساپینتو که از بازی با مس کرمان باقی مانده هستند. اگر استقلالی‌ها بتوانند استیناف را متقاعد به این مساله کنند، امروز ساپینتو آخرین محرومیت خود را مقابل نساجی می‌گذراند و بازی بعد را روی نیمکت خواهد نشست.

در چنین شرایطی باید منتظر حکم کمیته استیناف ماند. بازگشت ساپینتو به نیمکت استقلال مساله مهمی است که باید دید آیا استیناف با آن موافقت خواهد کرد یا خیر.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید