ادعای روزنامه دولت؛ تلاش دولتمردان و استانداران دولت روحانی برای ورود به مجلس دوازدهم

0
95


|


۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۲۰:۰۰:۰۰

|

|





روزنامه ایران نوشت: به نظر می‌رسد استانداران (دولت روحانی) قرار است در استان‌های خود برای انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی نقش مهمی را در قدرت گرفتن ایده‌های تکراری و افراد تکراری بازی کنند.




ادعای روزنامه دولت؛ تلاش دولتمردان و استانداران دولت روحانی برای ورود به مجلس دوازدهم


|


۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۲۰:۰۰:۰۰

روزنامه دولتی ایران در گزارشی مدعی تحرکات انتخاباتی حسن روحانی، دولتمردان و استانداران دولتش شده و نوشته آنان برای انتخابات مجلس آینده برنامه دارند.

به گزارش ایران، حسن روحانی در دیداری که ابتدای دی‌ماه با استانداران دولت خود برگزار کرده به صراحت وارد یک جدال سیاسی شده و تلاش کرده تا ضمن تبرئه خود از ناکارآمدی دولتش با حمله به گفتمان دولت سیزدهم به آمارسازی غیرواقعی از سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ دست بزند. سخنان غیرواقعی او درخصوص تأمین واکسن، پر بودن خزانه کشور در زمان تحویل به دولت جدید و توانایی دولت قبل برای انجام یک توافق جدید از جمله ادعاهایی بود که در نشست با استانداران سابق معنای مهمی را به ذهن متبادر می‌کند و نشان می‌دهد خروجی جلسات متعدد هفتگی شامل چه دستور کاری برای جنگ روانی و تحریف واقعیات بوده است. به نظر می‌رسد آن استانداران قرار است در استان‌های خود برای انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی نقش مهمی را در قدرت گرفتن ایده‌های تکراری و افراد تکراری بازی کنند.

روزنامه ایران در ادامه نوشته است: حسن روحانی در حالی برای نشست با استانداران خود وقت گذاشته است که در زمان دولت خود برای گفت‌و‌گو با وزرای دولت نیز وقت کافی نمی‌گذاشت. با وجود این شواهد نمی‌توان انتظار داشت دیدارهای انجام شده در زمانی که رئیس دولت سابق مسئولیتی ندارد برای اقداماتی غیرسیاسی و جناحی سازماندهی شده باشد؛ چرا که اگر این جلسات خروجی کارشناسی در برداشت می‌توانست در اختیار مسئولان ذی‌ربط قرار بگیرد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید