پاسخ منفی به PSG: ستاره یونایتد تمدید می‌کند

0
102



کد خبر : ۱۸۶۵۲۱۳ |
۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۶ |
۲K بازدید |

۰
دیدگاه


مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی، قصد دارد قراردادش را با باشگاه منچستریونایتد تمدید کند.

پاسخ منفی به PSG: ستاره یونایتد تمدید می‌کند

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد رشفورد با منچستریونایتد در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و مدیران این باشگاه از مدتی قبل به دنبال امضای قرارداد جدیدی با او هستند. 
آنها از مدتی قبل در تلاش بودند که بتوانند او را برای تمدید قرارداد متقاعد کنند اما شرایط به شکلی پیش رفت که او حاضر به پذیرش این پیشنهاد نبود و همین باعث شد که آنها تابستان گذشته بند تمدید خودکار ۱۲ ماهه را فعال کنند تا این بازیکن را در اولدترافورد حفظ کرده باشند. 
این مهاجم انگلیسی در چند فصل اخیر روزهای خوبی را در یونایتد تجربه نکرد و به همین دلیل در فکر جدایی بود. نمایندگان او در آگوست سال گذشته میلادی در پاریس با مدیران پاری سن ژرمن هم دیدار کرده بودند. 

1791540

این باشگاه فرانسوی از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت و امیدوار بود که از شرایط پیش آمده در یونایتد استفاده کند و بتواند او را به خدمت بگیرد اما حالا شرایط برای رشفورد فرق کرده است. 
رشفورد حالا به ستاره تیمش تبدیل شده و حضور اریک تن‌هاخ شرایط را به صورت کلی برای او تغییر داده است. این بازیکن از ابتدای فصل تا به حال موفق شده در ۲۶ بازی ۱۶ گل برای تیمش به ثمر برساند و نقش مهمی در قرار گرفتن یونایتد در بین چهار تیم صدر جدول لیگ برتر ایفا کرده است. 
حالا مذاکرات بین نمایندگان این بازیکن و باشگاه یونایتد بار دیگر از سر گرفته شده و گفته می‌شود که پیشرفت خوبی نیز داشته است. انتظار می‌رود که خبر تمدید قرارداد او به زودی به صورت رسمی اعلام شود.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید