مسئولان با واژه عذرخواهی بیگانه‌اند و دور از شان خود می‌دانند

0
74


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۲۲:۳۰:۰۷

|

|


انتقاد یک روزنامه اصولگرا:



روزنامه همشهری نوشت: بسیاری از مسئولان و سران مملکتی با واژه عذرخواهی بیگانه‌اند و اساساً آن را به دور از ‌شأن حکومتی و مدیریتی خود می‌دانند. تاکنون هیچ‌یک از آنها به‌صورت رسمی حاضر به پذیرش اشتباه خود نشده است.




مسئولان با واژه عذرخواهی بیگانه‌اند و دور از شان خود می‌دانند


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۲۲:۳۰:۰۷

روزنامه همشهری از عذرخواهی نکردن مسئولان از مردم به دلیل اشتباهاتی که داشته‌اند گلایه کرده و نوشته بسیاری از مسئولان و سران مملکت با واژه عذرخواهی بیگانه‌اند و اساسا آن را به دور از شان خود می‌دانند.

به گزارش همشهری، بسیاری از مسئولان و سران مملکتی با واژه عذرخواهی بیگانه‌اند و اساساً آن را به دور از ‌شأن حکومتی و مدیریتی خود می‌دانند. طی سال‌های گذشته با توجه به وجود و بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور که بحق ماحصل مستقیم و غیرمستقیم عملکرد دولتمردان و کارگزاران محسوب می‌شوند تاکنون هیچ‌یک از آنها به‌صورت رسمی حاضر به پذیرش اشتباه خود نشده است؛ این در حالی است که اشتباهات آنان برای مردم محرز و نمایان بوده است.

همشهری تاکید کرده است: در نظام اسلامی علاوه بر التزام عملی به احکام شرع که لازمه کارگزاری حکومت است، لازم است بر کار مدیران و زمامداران نظارت شود و آنها در قبال اقدامات کوچک و بزرگ خود پاسخگو باشند. بخشی از این پاسخگویی به عذرخواهی نیز منجر می‌شود. وجود احتمال خطا، پیشگیری از فساد مدیران و احقاق حقوق شهروندان بر ضرورت پاسخگویی و عذرخواهی مسئولان می‌افزاید و حسن انجام امور، اصلاح امور به خطا رفته و حفظ روحیه کارگزاران از آثار مطلوب آن خواهد شد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید