رونمایی از مهاجم آلومینیوم مقابل تیم سابق(عکس)

0
60



کد خبر : ۱۸۶۷۳۴۷ |
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۳ |
۱٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه


خرید جدید آلومینیوم اراک نخستین بازی خود با پیراهن این تیم را برابر صنعت نفت انجام داد.

رونمایی از مهاجم آلومینیوم مقابل تیم سابق(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، عماد میرجوان پس از نیم‌فصل موفقی که در صنعت نفت آبادان داشت، بخاطر شرایط این باشگاه تصمیم به جدایی گرفت و خیلی زود آلومینیوم اراک را انتخاب کرد و با نظر سید مهدی رحمتی، نخستین بار هم مقابل باشگاه سابق‌اش قرار گرفت.

میرجوان که گل امتیازآور صنعت نفت در دیدار رفت مقابل مس رفسنجان را به ثمر رسانده بود، با انگیزه زیادی در تمرینات آلومینیوم شرکت کرد و با نظر رحمتی یک هفته پس از عقد قرارداد، به‌عنوان یار جانشین در دیدار روز گذشته به میدان رفت و توانست اولین بازی خود را انجام دهد.

این مهاجم در حالی به‌عنوان یار جانشین در ترکیب آلومینیوم قرار گرفت که نخستین بازی او برای اراکی‌ها برابر صنعت نفت و تیم سابق‌اش انجام شد و یکی از دو مهاجم تیمش در لحظات پایانی این مسابقه بود و این فرصت را پیدا کرد تا در شرایط جدید و کاملا متفاوتی نسبت به آبادان، کارش را پیش ببرد.

رحمتی در حالی از میرجوان استفاده کرد که علاوه بر این مهاجم، محمدرضا فلاحیان و محمد خردمند، دو بازیکن جدید دیگری که اخیرا به تیم آلومینیوم اضافه شدند، فرصت حضور برابر صنعت نفت آبادان را به دست آوردند تا سرمربی اراکی‌ها به مرور از تمام خریدهایش استفاده کرده باشد.

عکس: محمد عباسی- ورزش سه



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید