شاید اولین هافبک دفاعی آقای گل ایران! (عکس)

0
89



کد خبر : ۱۸۶۷۵۴۳ |
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰ |
۳٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه

خمس با سامورایی تراکتور چه می‌کند؟


رضا اسدی با مدل موی مشابه نیم‌فصل اول محمد عباس‌‍زاده در تمرینات تیم تراکتور حضور می‌یابد.

شاید اولین هافبک دفاعی آقای گل ایران! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، رضا اسدی شاید مهمترین شگفتی این فصل لیگ برتر ایران بوده که حالا با هت‌تریک برابر ذوب‌‌آهن، به صدر جدول گلزنان صعود کرده است. ماجرای انتقال اسدی به خط حمله نیز یکی از ماجراهای جالب این فصل تراکتور است. موضوع به پیش از بازی استقلال بازمی‌گردد که محمد عباس‌زاده به دلیل محرومیت و کاوه رضایی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند و حضور رضا اسدی در خط حمله بین اعضای کادرفنی مطرح شد و در نهایت مورد قبول پاکو خمس قرار گرفت.

اسدی در بازی لیگ برتر مقابل استقلال اگرچه توانست گلزنی کند اما نمایشی را ارائه کرد که در بازی جام حذفی نیز فیکس شد و روی پاس محمد آقاجانپور، اولین گل خود به‌عنوان مهاجم را وارد دروازه حریف کرد. او در این بازی آمار دوندگی قابل‌ قبولی هم داشت و به‌خصوص در حفظ توپ و ارسال پاس، عملکرد خوبی را ارائه کرد.

1796423

این بازیکن در بازی با گل‌گهر همراه با کاوه رضایی در ترکیب تراکتور حضور داشت و عملکرد قابل قبولی را هم از خود نشان داد و یک گل دیگر هم به ثمر رساند؛ گلی که با شوت محکم از داخل محوطه جریمه به ثمر رسید. اما اوج عملکرد او در بازی با ذوب‌آهن بود که سه گل را به اشکال مختلف به ثمر رساند تا تبدیل به سومین ۶ گله لیگ برتر ایران شود؛ بازیکنی که مدل موی مشابهی هم با نیم‌فصل اول محمد عباس زاده دارد.

نکته جالب این است که یکی از بازیکنان شش‌گله از لیگ برتر کنار رفته و دو نامزد دیگر آقای گلی نیز از تراکتور هستند تا بعد از لوسیانو ادینیو و کریم انصاری‌فرد، این باشگاه به استقبال سومین آقای گلی خود برود.

البته اگر رضا اسدی این روند مثبت را ادامه دهد و جایگاهش در صدر جدول را حفظ کند، به‌ بازیکنی تبدیل می‌شود که از پست هافبک دفاعی به خط حمله رفته و کفش طلا را تصاحب می‌کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید