بدبینی مفرط در بارسلونا: نمی‌توانیم بازیکن بخریم

0
96



کد خبر : ۱۸۶۷۸۷۳ |
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۵ |
۱٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو


موندودپورتیوو ادعا می کند که مدیران بارسا در مورد احتمال خرید لحظه آخری در انتقالات زمستانی بسیار بدبین هستند.

بدبینی مفرط در بارسلونا: نمی‌توانیم بازیکن بخریم

به گزارش “ورزش سه”، امروز نقل و انتقالات زمستانی به اتمام می رسد و به نظر نمی رسد بارسا به خاطر مشکلات فرپلی مالی و مخالفت های ادامه‌دار لالیگا، قادر به خرید لحظه آخری باشد. طبق ادعای موندودپورتیوو با وجود مطرح شدن نام هایی چون سفیان امرابط و نیز برناردو سیلوا، بعید به نظر می رسد که هیچکدام پیراهن بارسا را در نیم فصل دوم به تن کنند. 

1796772

حتی بازنشستگی پیکه و جدایی ممفیس دیپای نیز به بارسا در این راه کمکی نکرده است. موندو نوشته است که جدایی تقریبا قطعی هکتور بیرین نیز به بارسا اجازه خرید بازیکن نمی دهد مگر اینکه لالیگا از موضع سفت و سخت خود عقب نشینی کند. تمرکز مدیران بارسا روی ثبت قرارداد گاوی است. در قراردادی که سپتامبر امضا شد، قید شده است که اگر بارسا نتواند تا ساعت ۲۳٫۵۹ روز ۳۱ ژانویه آن را در لالیگا ثبت کند، بند فسخ یک میلیارد یورویی، صفر خواهد شد و گاوی می تواند راهی باشگاهی دیگر شود. 

1797010

امروز اعلام شد که بارسا با حکم قاضی دادگاه شماره ۱۰ بارسلونا می تواند قرارداد گاوی را ثبت کند و حالا منتظر پاسخ لالیگا هستند. بارسا همچنین تلاش دارد بتواند قرارداد مارکوس آلونسو و رونالد آرائوخو را نیز ثبت کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید