گزینه هیجان‎‌انگیز آرسنال در روز پایانی نقل‌و‌انتقالات

0
76



کد خبر : ۱۸۶۷۷۴۰ |
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۴ |
۴٫۹K بازدید |

۱
دیدگاه

اگر کایسدو نشد، جورجینیو وارد می شود


در صورتی که تلاش‌های آرسنال برای جذب کایسدو به ثمر نرسد، سران این باشگاه برای خرید جورجینیو اقدام خواهند کرد.

گزینه هیجان‎‌انگیز آرسنال در روز پایانی نقل‌و‌انتقالات

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال در جستجوی یک هافبک مرکزی جدید توجه خود را به جورجینیو از چلسی معطوف کرده است. منابع خبری آگاه خبر می دهند که مذاکراتی بین طرفین انجام شده اما کار هنوز در مراحل اولیه قرار دارد. با این وجود اما طرفین امیدوارند تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات به توافق دست یابند.

چلسی آماده فروش جورجینیو پس از پایان قرارداد این بازیکن در تابستان سال جاری است. بخش قابل توجهی از زمان آرسنالی ها در آخرین نقل و انتقالات زمستانی، صرف این موضوع شد که پیشنهاد سومی برای مویزس کایسدو  ارائه کند یا خیر؛ چرا که هنوز برایتون با پیشنهاد قبلی توپچی ها موافقت نکرده است.

1796824

رابطه خوبی میان دو باشگاه برایتون و آرسنال وجود دارد و با توجه به اینکه برایتونی ها اعلام کرده اند قصد فروش  کایسدو را ندارد، توپچی ها دوست ندارند با تداوم تلاش خود برای جذب کایسدو، خدشه ای به رابطه‌شان با باشگاه برایتون وارد شود. در نتیجه آنها گزینه های جایگزین را مورد بررسی قرار داده اند. البته این امکان وجود دارد که با پیشنهاد ۸۰ میلیون پوندی آرسنال موافقت شود.

جورجینیو، هافبک برزیلی – ایتالیایی چلسی به عنوان یک گزینه هیجان انگیز در آخرین روز نقل و انتقالات برای تقویت خط میانی آرسنال به شمار می رود و باشگاه لندنی می تواند با جذب این بازیکن، رضایت هوادارانش از نقل و انتقالات زمستانی را بالاتر ببرد. به محض اطمینان از منتفی شدن قضیه کایسدو، پروژه جورجینیو با جدیت شروع خواهد شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید