هشدار به لیورپول: باید در تابستان پول خرج کنید

0
77



کد خبر : ۱۸۶۸۱۰۵ |
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲ |
۱۹۹ بازدید |

۰
دیدگاه


لیورپول که این روزها شرایط خوبی ندارد در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعالیت گسترده‌ای نداشت. جیمی کاراگر می‌گوید خرید چند ستاره بزرگ در تابستان برای قرمزهای آنفیلد الزامی است.

هشدار به لیورپول: باید در تابستان پول خرج کنید

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تنها یک خرید داشت و کودی خاکپو را از آیندهوون به خدمت گرفت. با اینکه رقم دقیق این انتقال مشخص نشده ولی به نظر می‌رسد او با قراردادی ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورویی راهی آنفیلد شده است.

لیورپول بدترین روزهای خود در فصلهای اخیر را سپری می‌کند و نه تنها تقریبا قطعی است که قرمزها شانسی برای ورود به کورس قهرمانی ندارند بلکه حتی کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای آنها دشوار به نظر می‌رسد. با این شرایط می‌توان درک کرد که چرا هواداران از هزینه نکردن باشگاه‌شان در ژانویه ناراحت و عصبانی هستند.

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، با این نگرانی هواداران همدل است. او در مصاحبه‌ای با اسکای گفت لیورپول حتما باید در تابستان خریدهای بزرگی داشته باشد و گر نه ممکن است فصل آینده را هم از دست بدهد.

1797352

ستاره سابق لیورپول گفت:” شک ندارم لیورپول تابستان بزرگی خواهد داشت. می‌دانم اکثریت هواداران می‌خواهند باشگاه حسابی ولخرجی کند. اما دلم نمی‌خواهد لیورپول به روزهایی برگردد که من بازی می‌کردم. آن زمان باشگاه بازیکن را همینطوری می‌خرید و بعد دعا می‌کرد که آن بازیکن موفق بشود. به همین خاطر خیلی از خریدهای لیورپول ناموفق بود.

کلوپ می‌داند چه کسانی را می‌خواهد و باشگاه باید خواسته‌های او را برآورده کند. لیورپول مدتی است که روی جود بلینگام کار می‌کند ولی دورتموند تابستان گذشته نگذاشت این انتقال انجام بشود. فکر کنم مدیران لیورپول به این نتیجه رسیدند که بهتر است تا تابستان آینده صبر کنند”.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید