گزارش زنده: سپاهان ۴ – گل‌گهر ۱

0
82



کد خبر : ۱۸۶۷۹۹۵ |
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۲ |
۲۳٫۸K بازدید |

۱۷
دیدگاه

کمک نورافکن به قلعه‌نویی برای بازگشت؛


تیم فوتبال گل‌گهر روی ارسال عاشوری و ضربه سر کی روش اختلاف را به عدد ۳ رساند.

گزارش زنده: سپاهان 4 - گل‌گهر 1

به گزارش “ورزش سه”، این دیداری میان سپاهان و گل‌گهر تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی است که به ترتیب با ۳۰ و ۳۳ امتیاز پس از پرسپولیس به دنبال رسیدن به صدر جدول هستند. هر دو تیم با اندیشه پیروزی به این مسابقه گام گذاشته‌اند و احتمال می‌رود به مانند دیدار رفت در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان شاهد یک دیدار جذاب و تماشایی باشیم.
با گزارش زنده این دیدار همراه “ورزش‌سه” باشید.

چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ سپاهان – گل‌گهر؛ ورزشگاه نقش جهان؛ تعداد تماشاگر: ۱۵۰۰۰ نفر
داوران: سعاد وفاپیشه، امیرمحمد داودزاده، فرهاد فرهادپور
داور چهارم: عباس راکی 
لیگ برتر | هفته هجدهم

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی(۸۵- جلال الدین علی محمدی)، مانوئل فرناندز(۷۰- ایگور کاتاتو)، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده(۸۵- الویس کامسوبا)، شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب گل‌گهر 

محسن فروزان، شایان مصلح(۷۱- امیر جعفری)، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، مهدی تیکدری(۴۶- بهنام برزای)، علی علیزاده، امین پورعلی(۶۰- علی آشوری)، محمد خدابنده‌لو(۶۰- یونس شاکری)، مرتضی تبریزی(۴۶- کی‌روش استنلی سوارز)، محمدرضا حسینی و امین قاسمی‌نژاد
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

🟨 اخطار ها:
سپاهان: محمد کریمی (۴۱) امید نورافکن (۴۸) محمد دانشگر (۵۵)
گل گهر: مرتضی تبریزی (۱۰) علیرضا علیزاده (۷۵)

🟥 اخراج ها:
سپاهان: امید نورافکن (۴۸)

⚽شرح گل:

سپاهان یک – گل گهر صفر (دقیقه ۹: شهریار مغانلو): پس از برخورد شهریار مغانلو پ علیزاده در حالی که هافبک گل‌گهر روی زمین افتاده بود, توپ به رامین رضاییان رسید و او بازی را ادامه داد تا در ادامه پاس نورافکن به شهریار مغانلو در محوطه جریمه با چرخش زیبای مغانلو و شوت سر ضرب این بازیکن گل اول در دقیقه ۹ ثبت شود.

سپاهان دو – گل گهر صفر (دقیقه ۴۵+۱: فرشاد احمدزاده): در دقیقه ۱+۴۵ اینبار اشتباه مدافعان گل‌گهر بود که توپ را در حالت حمله به شهریار مغانلو سپردند. در ادامه این بازیکن چند متر پا به توپ حرکت کرد و سپس پاسی را برای احمدزاده مهیا کرد که گل دوم مسابقه و اولین گل فصل احمدزاده شد.
سپاهان سه – گل گهر صفر (دقیقه۶۵: شهریار مغانلو): شهریار مغانلو در دقیقه ۶۵ با یک حرکت انفرادی دیدنی پس از دریبل دو طرفه علیزاده به سمت چپ خود خیز برداشت تا با جا گذاشتن گلزاری شرایط را برای یک پد محکم مهیا کند و گل سوم را به شکلی تماشایی ثبت کرد.
سپاهان چهار – گل گهر صفر (دقیقه ۷۶: رامین رضائیان): ضربه ایستگاهی رامین رضاییان در دقیقه ۷۶ به شکلی تماشایی از روی دیواره دفاعی عبور کرد و به گل چهارم روز فوق العاده طلایی پوشان بدل شد.
سپاهان چهار – گل گهر یک (دقیقه۸۱: کی‌روش استنلی سوارز): ارسال عاشوری و ضربه سر کی روش که هر دو بازیکن تعویضی قلعه نویی هستند گل اول آبی پوشان سیرجانی را در دقیقه ۸۱ ثبت کرد.

⏱لحظات حساس:

دقیقه ۲: تعلل محسن فروزان در دور کردن توپ از محوطه جریمه سبب شد تا شهریار مغانلو‌ با تکل خود تا آستانه گلزنی هم پیش برود ولی دروازه‌بان گل‌گهر خوش شانس بود که توپ بار دیگر به خودش رسید.
دقیقه ۱۲: گل‌گهر روی ارسال به محوطه جریمه قرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت که این توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۲: ارسال تندوتیز رامین رضاییان به نزدیکی های نقطه پنالتی شهریار مغانلو را برای ثبت گل دوم چ مسابقه در موقعیت خوبی قرار داد ولی ضربه او به چارچوب زده نشد.
دقیقه ۳۷: سپاهان با چند پاس خوب می‌توانست گل دوم را توسط فرشاد احمدزاده به ثمر برساند ولی ضربه این بازیکن پس از حرکت انفرادی خوبی که داشت بی دقت بود و از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۸: در شرایطی که امید نورافکن با فروزان تک به تک شده بود با تمارض خود موجبات دریافت کارت زرد دوم را برای خودش از سوی داور مسابقه فراهم کرد.
دقیقه ۵۴: شایان مصلح روی نقطه پنالتی فرصت بسیار خوبی در محوطه جریمه برای گلزنی شد ولی با بی دقتی و کوبیدن توپ به پای مدافع سپاهان این فرصت از دست رفت.
دقیقه ۵۸: ارسال تماشایی مانوئل فرناندز روی پاس رامین رضاییان در حالی که چیزی نمونده بود با ضربه شهریار به گل سوم مسابقه تبدیل شود با نوک انگشتان فروزان از محوطه جریمه دور شد.
دقیقه ۷۰: ضربه نوید عاشوری با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد.

🔴*حواشی:

* مهم‌ترین نکته این مسابقه بازگشت هواداران به استادیوم نقش جهان است.
* مانوئل فرناندز سورپرایز مورایس برای قلعه نویی است که به جای علی‌نژاد به ترکیب اصلی راه یافته و حالا باید دید در روزی که این تغییر سبب شده نورافکن به پست وینگر چپ برود، طلایی‌پوشان چه عملکردی در این بازی خانگی خواهند داشت.
* علی علیزاده هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان پس از پشت سر گذاشتن محرومیت به دلیل ۴ کارته شدن بار دیگر در ترکیب اصلی گل‌گهر از ابتدا دیده می‌شود.
* امین قاسمی‌‎نژاد طی هفته‌های گذشته نشان داده شرایط خوبی دارد و در این مسابقه نیز امیر قلعه‌نویی او را از ابتدا وارد ترکیب کرده است تا در کنار حسینی و تبریزی سه مهاجم آبی پوشان سیرجانی باشند.
* هواداران سیرجانی فاصله تقریبا ۱۰ ساعته تا اصفهان را با دو دستگاه اتوبوس طی کرده‌اند و در ورزشگاه نقش جهان که پس از هفته‌ها هواداران را به خود می‌بیند، این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند. 
* در هنگام گرم کردن بازیکنان دو تیم هواداران سپاهانی به تشویق محمدرضا حسینی 
پرداختند که به تازگی پس از سه سال و نیم حضور در اردوی طلایی پوشان به گل‌گهر پیوست و در ترکیب اصلی نیز قرار گرفته است.
* هوای بارانی اصفهان حال و هوای ویژه‌ای به استادیوم نقش جهان داده که با حضور هواداران زنده به نظر می‌رسد.
* بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی برخورد گرمی با هم داشتند و با رفتن به سمت نیمکت یکدیگر و احترام به مربیان به استقبال این بازی رفتند.
* بازیکنان تیم فوتبال گل گهر پس از ثبت گل شهریار مغانلو به سمت رامین رضاییان حمله ور شدند و معتقد بودند که این بازیکن باید پس از زمین افتادن علیزاده باید توپ را به بیرون می‌فرستاد.

* در پی اعتراض نیمکت نشینان سپاهان و گل گهر به حواشی گلی که شهریار مغانلو به ثمر رساند, افسری سرپرست گل گهر با کارت قرمز داور جریمه شد و فتاحی هم با کارت زرد ادامه بازی را با احتیاط بیشتری از روی نیمکت دنبال خواهد کرد.
* بعد از صحنه مشکوک در محطوه جریمه سپاهان، امیر قلعه‌نویی نزدیک به بیست متر به سمت کمک داور دوید تا اعتراضش را عنوان کند. سرمربی گل‌گهر معتقد بود داور در این صحنه پنالتی تیمش را نگرفته است.
* با هر موقعیت خطرناک طلایی‌پوشان، هواداران اصفهانی حاضر در ورزشگاه با وجود بارش باران از جای خود بلند شده و به تشویق تیمشان می‌پردازند.
* بازی پس از گل سپاهان با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و مدام توپ روی دروازه دو تیم در رفت و برگشت است.
* در اتفاقی کمتر دیده شده، ژوزه مورایس هم در کنار زمین به بعضی از تصمیمات داور اعتراض می‌کند.
* احمد زاده پس از گلزنی به سمت هوگو آلمیدا دستیار مورایس رفت و او را به آغوش کشید.
* با زدن توپ زیر پیراهنش پس از گلزنی مقابل گل گهر نشان داد به زودی پدر می شود.
* با سوت پایان نیمه اول، بازیکنان سپاهان در هنگام خروج از زمین به شدت از سوی هوادارانشان تشویق شدند.
* کادر فنی گل‌گهر قصد اعتراض به داوران را داشتند که ناظر بازی مانع از این کار شد
*تیم فوتبال سپاهان در نیمه دوم با چند دقیقه تاخیر وارد زمین شد که احتمالاً این غیبت برای آنها جرایمی را به همراه خواهد داشت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید