آرتتا: امیدوارم مارتینلی تنها تمدیدی ما نباشد

0
85



کد خبر : ۱۸۶۸۳۳۸ |
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵ |
۹۷۲ بازدید |

۰
دیدگاه

اینجا همه خوشحالند


میکل آرتتا در نشست خبری بازی با اورتون ضمن ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد گابریل مارتینلی، گفت که امیدوار است باشگاه با بوکایو ساکا و ویلیام سالیبا نیز به توافق برسد.

آرتتا: امیدوارم مارتینلی تنها تمدیدی ما نباشد

به گزارش “ورزش سه”، میکل آرتتا می گوید امیدوار است گابریل مارتینلی تنها بازیکن کلیدی آرسنال نباشد که قرارداد خود را تمدید می کند. آرسنال امروز اعلام کرد که مارتینلی قرارداد جدیدی را به مدت چهار سال و نیم تا سال ۲۰۲۷ امضا کرده است.

این بازیکن ۲۱ ساله که در تابستان ۲۰۱۹ به آرسنال پیوست، فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و در ۲۷ بازی هفت بار گلزنی کرده است.

1797820

توپچی ها که روز شنبه در گودیسون پارک به مصاف اورتون شان دایچ می روند، در حال مذاکره بر سر تمدید بوکایو ساکا و ویلیام سالیبا هستند.

آرتتا در پاسخ به سوالی درباره پیشرفت در مذاکرات با این دو بازیکن گفت:«بخشی از برنامه ما مشخصا تمدید قرارداد با بزرگترین استعدادهایمان در باشگاه  است. ما سعی می کنیم این کار را انجام دهیم. با گابریل شروع کرده ایم و این خبر خوبی است. با ساکا و سالیبا هم باید به توافق نهایی برسیم. می بینم که همه بازیکنان واقعا خوشحال هستند و مایل به ادامه بازی در باشگاه هستند، اما ما باید انتظارات همه را برآورده کنیم و زمان‌بندی در این مورد کلیدی است.»

تمدید با مارتینلی:«خبر بسیار خوبی بود و بدیهی است که ما می خواهیم بر روی تمام استعدادها و جوانانی که در تیم داریم سرمایه گذاری کنیم. بنابراین دیدن بازیکنانی که خوشحال و مایل به تعهد به باشگاه هستند، بسیار عالی است. مارتینلی بازیکنی با پتانسیل فوق العاده بالاست که هنوز می تواند بسیار پیشرفت کند. او البته همین حالا هم در سطح بسیار بالایی بازی می کند.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید