وزیر کار: تحقق یک میلیون شغل را به دو شیوه راستی‌آزمایی کردیم؛ خدا را شکر آن چیزی که محقق شده بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده

0
78


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال آینده خبرهای بسیار خوشی برای مردم در حوزه اشتغال داریم و منابع بسیار خوبی را برای اشتغال از محل تبصره ۱۸ پیش بینی و تامین کرده‌ایم.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه عملکرد یک سال اخیر وزارت کار و برنامه این وزارتخانه برای سال آینده گفت: به لطف خداوند، وعده‌ای را که آقای رئیس جمهور در رابطه با ایجاد سالانه یک میلیون اشتغال داده بودند امسال محقق شده و ما به دو شیوه این موضوع را راستی آزمایی کرده‌ایم.

وی افزود: شیوه اول، سامانه رصد است که هم پیامکی و هم تلفنی و هم با حضور میدانی، که اینها تایید کردند که یک میلیون فرصت شغلی ایجادشده و از سوی دیگر از طریق بیمه شدگان تامین اجتماعی این موضوع را بررسی کرده‌ایم و خدا را شکر آن چیزی که محقق شده بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده است.

مرتضوی گفت: ما برای سال آینده خبرهای بسیار خوشی در حوزه اشتغال برای مردم داریم و هم منابع بسیار خوبی را برای اشتغال از محل تبصره ۱۸ پیش بینی و تامین کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: در حوزه اشتغال در شهرداری‌ها و سازمان‌ها و ادارات هم پیش‌بینی‌های صورت گرفته و هم مشوق‌هایی را آقای رئیس‌جمهور دستور دادند که به امید خدا خبرهای خوشی در آینده نزدیک به مردم اعلام خواهد شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید