پاتر: بازی‌ها با حضور انزو هیجان‌انگیزتر می‌شوند

0
66



کد خبر : ۱۸۶۸۴۴۱ |
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۰ |
۱٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه


گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از حضور انزو فرناندز در ترکیب تیمش و اولین بازی او برای این تیم ابراز رضایت کرد.

پاتر: بازی‌ها با حضور انزو هیجان‌انگیزتر می‌شوند

به گزارش “ورزش سه”، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف فولام رفت و با تساوی ۰-۰ برابر این تیم متوقف شد. 
خریدهای پر هزینه چلسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هم نتوانست کمکی به این تیم برای بهبود شرایط انجام دهد و آنها در این بازی هم نتوانستند نتیجه مدنظرشان را در لیگ برتر به دست آورند. 
پاتر پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما نتوانستیم از نظر هجومی کاری که مدنظرمان بود را انجام دهیم. نتوانستیم خلق موقعیت داشته باشیم. تیمی را برابرمان دیدیم که به خوبی دفاع می‌کرد، به خوبی سازماندهی شده بود و ما باید همچنان سعی کنیم که با بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند بیشتر هماهنگ شویم.»

1785566

سرمربی چلسی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در تیمش گفت: «من اطمینان دارم با پتانسیلی که حالا در این تیم در اختیار داریم، می‌توانیم بسیار بهتر باشیم. من به توانایی این تیم اطمینان دارم. فکر می‌کنم نیاز داریم کمی به این تیم فرصت بدهیم. این کاری چالش برانگیز است اما مطمئنم که آنها توانایی و مهارت انجام آن را دارند.»
او درباره حضور انزو فرناندز در ترکیب این تیم اضافه کرد: «من فکر می‌کنم او واقعا شرایط را خوب مدیریت کرد. بازی سختی بود اما توانستید کیفیت او را ببینید و بدانید که چه ویژگی‌هایی به تیم اضافه خواهد کرد. کار برای او آسان نبود چون مدت زیادی نیست که با تمرین کرده اما می‌شد دید که چه بازیکن خوبی است و چقدر می‌تواند روی تیم تأثیرگذار باشد. دیدارهای یپش رو با او هیجان‌انگیزتر خواهد بود.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید