نزدیک بود جشن گل هالر کشته بدهد!

0
70



کد خبر : ۱۸۶۸۵۸۸ |
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۴۵ |
۱۰K بازدید |

۰
دیدگاه

مهم‌ترین گلزن امروز فوتبال آلمان


سباستین هالر، مهاجم تنومند دورتموند، پس از ابتلا به سرطان برای اولین بار در یک بازی رسمی موفق به گلزنی شد.

نزدیک بود جشن گل هالر کشته بدهد!

به گزارش ورزش سه، بروسیا دورتموند با عملکرد درخشانی که در دیدار برابر فرایبورگ داشت، موفق شد با نتیجه ۵-۱ این تیم را شکست بدهد، اما پس از پایان این مسابقه، یک بازیکن به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل شد: «سباستین هالر»

هالر، یکی از پنج گلزن دورتموند در پیروزی برابر فرایبورگ بود. او در تابستان گذشته به امید سپری کردن فصلی درخشان‌تر، آژاکس را به مقصد دورتموند ترک کرد تا جای ارلینگ هالند را پر کند، اما مدتی بعد مشخص شد که به بیماری سرطان مبتلا شده است.

این بازیکن در ماه‌های اخیر به مبارزه با بیماری‌اش پرداخت و جلسات شیمی‌درمانی خود را دنبال کرد و درنهایت در چهارمین حضورش در بوندسلیگا همراه با دورتموند، اولین گل خود را در دیدار برابر فرایبورگ جشن گرفت.

1798427

سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، پس از گلزنی هالر اظهار داشت: «همه ما بسیار خوشحالیم. بار بزرگی از دوش او برداشته شده است.»

«هالر نه‌تنها مدتی طولانی برای این لحظه تلاش کرد، بلکه آرزو داشت اولین گل خود را در این ورزشگاه (سیگنال ایدونا پارک) به ثمر برساند.» به گفته کل، این پیغامی بود که هالر در این مدت بارها برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرده بود.

1798431

اما هالر اولین گل خود با پیراهن دورتموند را به تنهایی جشن نگرفت و پس از گل او، تمام بازیکنان دورتموند به سمت وی دویدند تا در شادی او شریک شوند و اتفاق جالب در این حین، سقوط کریم آدیمی از روی حلقه شادی هم‌تیمی‌هایش بود‌؛ او زمانی که بازیکنان دورتموند دور هالر جمع شده بودند، روی حلقه شادی آنها پرید تا به جشن گلزنی هالر ملحق شود، اما ثانیه‌ای بعد سقوط کرد و روی زمین افتاد!

مهاجم دورتموند پس از گلزنی مقابل فرایبورگ اظهار داشت: «این گل برای من بسیار مهم است. من از روز اول منتظر این روز بودم و امیدوارم که هواداران را نیز خوشحال کرده باشم. وقتی گل را به ثمر رساندم، احساس می‌کردم تمام ورزشگاه در آتش است. تشویق هواداران، هم‌تیمی‌ها و حاضران در سیگنال ایدونا پارک احساس می‌شد و فوق‌العاده بود.»

1798428

همچنین سباستین کل درخصوص ضربه سر هالر که منجر به گل شد، عنوان کرد: «من فکر می‌کنم هالر می‌تواند بهتر از این هم بازی کند. او به یک یا دو بازی نیاز دارد تا بتواند به شرایط ایده‌آلی که در گذشته داشت، برگردد. این گل‌ها به یک مهاجم کمک می‌کند و به او الهام می‌بخشد. در واقع گلزنی، بهترین احساس برای یک مهاجم است و شما احساس می‌کنید که در حال پرواز روی ابرها هستید.»

1798429



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید