تصویب لباس رسمی چند رشته ورزشی بانوان

0
82



کد خبر : ۱۸۶۸۷۸۰ |
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۸ |
۱۶۰ بازدید |

۰
دیدگاه


نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازى گفت: لباس تیم‌های ملى بانوان فیتنس چلنج، مچ اندازى و پاورلیفتینگ بانوان توسط کارگروه تخصصی بررسی لباس در وزارت ورزش به تصویب رسید.

تصویب لباس رسمی چند رشته ورزشی بانوان

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نسرین شاه محمدیان در خصوص برگزارى کارگروه بررسى لباس در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: کارگروه تخصصی بررسی و اصلاح لباس تیم‌های ملی بانوان امروز (یکشنبه) با حضور کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، کرملو مدیرکل توسعه ورزش بانوان، صادقی مشاور معاون توسعه ورزش بانوان، وقاری نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و شیخ مرادی نماینده بسیج ورزشکاران در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

وى افزود: در این کارگروه به‌منظور بررسی لباس بانوان ورزشکار در رشته هاى فیتنس چلنج، مچ‌اندازی و پاورلیفتینگ بانوان تشکیل شد، لباس هاى طراحى شده جهت حضور بانوان ورزشکار در میادین داخلى و بین المللى به تصویب رسید.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازى و پرورش اندام تصریح کرد: پیش از این هم مجوز فعالیت بانوان ورزشکار در این سه رشته به عنوان رشته هاى زیرمجموعه فدراسیون بدنسازى صادر شده بود و در همین راستا بانوان ورزشکار کشورمان چند روز دیگر براى نخستین بار در رویداد بین المللى مستریونیورس که به میزبانى کشورمان و در استان مازندران برگزار مى شود، حضور پیدا مى کنند. 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید