آلگری: امیدوارم پوگبا تا ۲۰ روز آینده برای یووه بازی کند

0
65



کد خبر : ۱۸۶۹۷۹۵ |
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۰ |
۷۱۲ بازدید |

۰
دیدگاه


مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل فیورنتینا گفت پل پوگبا فعلا قادر به بازی برای یووه نیست، ولی احتمالا تا ۲۰ روز آینده به ترکیب برخواهد گشت.

آلگری: امیدوارم پوگبا تا 20 روز آینده برای یووه بازی کند

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس که در بحرانی بزرگ به سر می‌برد فردا در هفته بیست‌دوم سری آ در خانه خود، ورزشگاه آلیانز، میزبان فیورنتیناست.

بیانکونری به دلیل تخلفات گسترده مالی با محکومیت کسر ۱۰ امتیاز مواجه شده و به همین علت در آستانه این بازی با ۲۶ امتیاز از ۲۱ مسابقه در رتبه دهم جدول سری آ قرار دارد. شاگردان آلگری فردا به مصاف فیورنتینایی می‌روند که با دو امتیاز کمتر نسبت به آنها در رتبه سیزدهم جدول ایستاده است.

یوونتوس دو بازی اخیر خود را با دو پیروزی مقابل لاتزیو و سالرنیتنانا پشت سر گذاشته است. بیانکونری لاتزیو را در یک‌چهارم نهایی کوپا ایتالیا شکست داد و سپس در سری آ موفق به کسب سه امتیاز از بازی مقابل سالرنیتنانا شد.

1800724

بازی با فیورنتینا و شرایط فعلی یوونتوس
ما دو پیروزی مهم را پشت سر گذاشتیم. فردا بازی متفاوتی است؛ چون فیورنتینا یک تیم دونده است که پرس شدیدی اجرا می‌کند. در مقابل این تیم باید صبور بود. ما الان باید هدف‌های کوچک برای خودمان تعیین کنیم و هدفمان تیم‌هایی باشد که در جدول کمی جلوتر از ما هستند، مثل بولونیا و اودینزه. بعد از آن به لیگ اروپا فکر می‌کنیم. تیم ما خوب کار می‌کند، ولی باید بهتر بشود چون نیم ساعت آخر بازی مقابل سالرنیتنانا را دوست نداشتم.

وضعیت آدریان رابیو و دنیلو
رابیو بازیکنی است که در ۲۷سالگی به اوج پختگی در فوتبال رسیده. او فردا حتما بازی می‌کند. در مورد دانیلو داده‌های تیم پزشکی و فیزیوتراپ‌ها نشان می‌دهد او شرایط خوبی دارد و اگر تا فردا همین شرایط برقرار باشد به میدان خواهد رفت.

آخرین وضعیت پل پوگبا
پوگبا در فهرست ما نیست. من نمی‌دانم پل چه زمانی می‌تواند به تیم برگردد. شاید تا ۲۰ روز آینده. من بیشتر از هر کس دیگری منتظر او هستم. او از ناحیه مینسک مصدوم شد که خیلی زمان‌بر و حوصله‌سربر است، ولی پل مسیر درستی را برای بهبود مصدومیتش طی کرده است. ما او را دنبال می‌کنیم و می‌دانیم به سختی در تلاش است.

1800725



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید