افسوس مسی از شادی غیرواقعی امباپه و نیمار!

0
83



کد خبر : ۱۸۷۰۴۸۷ |
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۵۶ |
۵٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه

ده دقیقه طوفانی پاریس گلی نداشت


عملیات پاری سن ژرمن برای فرار از شکست خانگی برابر بایرن مونیخ در دقایق پایانی با شکست مواجه شد.

افسوس مسی از شادی غیرواقعی امباپه و نیمار!

به گزارش “ورزش سه” دور رفت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام باشگاه های اروپا سه شنبه شب با تقابل حساس و تماشایی پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ آغاز شد که در نهایت شاگردان ناگلزمن با یک برتری اقتصادی در پاریس، نیمی از راه صعود به جمع هشت تیم پایانی این مسابقات را طی کردند.

بعد از این که بایرن مونیخ با گل کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی خود، از پاریسی ها پیش افتاد، با ورود کیلین امباپه ورق بازی برگشت و  ستاره های خطرناک این تیم در مثلث تهاجمی پی اس جی لحظات سختی را برای بایرن که کاملا بر بازی مسلط بود رقم زدند تا در نهایت بایرن با وجود پیروزی نگرانی حضور غیرقابل مهار امباپه را لمس کند.

1802002

روی یکی از این فرصت ها و در دقیقه ۸۳   با فرار مندز از سمت چپ،امباپه موفق شد دروازه زومر را باز کند . او بعد از گل  با خوشحالی و آب و تاب فراوان توپ را از درون دروازه برداشت و به سمت میانه زمین برد اما پس از بازبینی صحنه توسط کمک داوران ویدیویی، در نهایت این گل به خاطر چند سانتی متر مردود اعلام شد تا شادی پرشور امباپه و نیمار غیرواقعی از آب در بیاید.

1802003
واکنش کیلین امباپه و نیمار به گلزنی مقابل بایرن
1802004
آفساید وینگر چپ پاریس در وی ای آر تایید شد تا گل امباپه مردود اعلام شود

لیونل مسی، فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن و برترین بازیکن جام جهانی قطر هم بعد از این اتفاق آهی از افسوس کشید. نابغه آرژانتینی تیم گالتیه  در دقیقه ۸۵ روی یک موقعیت دیگر با نقش آفرینی مجدد مندز، فرصت گلزنی ایده‌آلی به دست آورد اما به شکلی معجزه‌آسا بایرن مونیخ در آخرین لحظه ورود توپ به دروازه از دریافت گل تساوی فرار کرد، آنهم در شرایطی که بنجامین پاوار متوجه نشد چطور دروازه تیمش را نجات داده است!

1802006
مسی ضربه نهایی را زد اما نوک پای پاوارد دروازه بایرن را نجات داد

پاری‌سن‌ژرمن با وجود شکست در این بازی بر خلاف دیدار مقابل موناکو، در پایان بازی از سوی هوادارانش مورد تشویق قرار گرفت زیرا هواداران این تیم نسبت به شکل بازی تیمشان به خصوص در اواخر مسابقه رضایت داشتند.

آنها با امید و با دو بهترین بازیکن فوتبال جهان به مونیخ خواهند رفت!

1802005



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید