خیره کننده مثل داروین: گل تماشایی به قهرمان اروپا

0
71



کد خبر : ۱۸۷۱۷۶۴ |
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۵ |
۳۲۳ بازدید |

۰
دیدگاه

فریم به فریم با سوپر گل مهاجمی که قرار نبود بازی کند!


داروین نونیز نه تنها به بازی با رئال رسید بلکه تنها چهار دقیقه پس از سوت شروع، یک گل زیبا به ثمر رساند.

خیره کننده مثل داروین: گل تماشایی به قهرمان اروپا

به گزارش “ورزش سه”، دلنشین‌تر و زیباتر از این نمی شد؛ داروین نونیز که تا همین ۲۴ ساعت قبل از شروع بازی حساس لیورپول و رئال مادرید حضورش در ترکیب سرخ پوشان، به یک ابهام و نگرانی بزرگ تبدیل شده بود، به هر نحوی که بود در ترکیب قرار گرفت و ۴ دقیقه بعد از شروع کار، یک سوپرگل به ثمر رساند.

مهاجم اروگوئه ای لیورپول در جریان پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل نیوکسل یک گل زد اما به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه، زمین را ترک کرد تا پیروزی روحیه بخش در آستانه بازی با رئال، به یک نگرانی بزرگ ختم شود.

برای بازی مقابل تیمی که لیورپول را در فینال دوره قبل شکست داده بود، یورگن کلوپ به همه سربازانش نیاز داشت و می دانست که اگر قرار است کاری انجام شود، باید در دیدار رفت انجام شود. این استراتژی با گل زودهنگام نونیز در دقیقه ۴ به تحقق پیوست و در ادامه نیز به گل دوم سرخ پوشان انجامید تا آنها در آستانه کسب بردی دلنشین قرار بگیرند.

نونیز در اولین موقعیت جدی لیورپول بود که دروازه رئال را باز کرد. در صحنه یاد شده، محمد صلاح یک پاس دقیق به دهانه دروازه ارسال کرد و داروین نونیز برای گل کردن آن ترجیح داد ضربه ای ماهرانه با کنار پایش به توپ زده و در حالی که کورتووا فقط یک تماشاگر بود، گل اول تیمش را به زیباترین شکل ممکن به ثمر برساند.

1804423
1804421
1804422

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید