آرتتا: کورس قهرمانی لیگ برتر دوتیمی نیست

0
65



کد خبر : ۱۸۷۲۲۱۷ |
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۰ |
۲٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه


میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لسترسیتی پیروزی در این مسابقه را بسیار مهم دانست و گفت کورس قهرمانی در این لیگ دوتیمی نیست.

آرتتا: کورس قهرمانی لیگ برتر دوتیمی نیست

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال، صدرنشین لیگ برتر انگلیس، فردا در هفته بیست و پنجم این لیگ به خانه لسترسیتی می‌رود تا با شاگردان برندان راجرز دیدار کند.

آرسنال در حال حاضر از ۲۳ بازی ۵۴ امتیازی است و با اختلاف دو امتیاز نسبت به تیم دوم جدول، منچسترسیتی، در صدر ایستاده است. البته توپچی‌ها یک بازی کمتر از شاگردان پپ گواردیولا انجام داده‌اند. دیدار فردا مقابل لستر برای شاگردان آرتتا فرصت مناسبی است تا صدرنشینی خود را تحکیم کنند.

آرسنال بازی قبلی خود در لیگ برتر را با پیروزی ۴-۲ مقابل استون‌ویلا پشت سر گذاشت، ولی پیش از آن در چهار بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی نشد تا هواداران را نگران کند.

میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با لستر گفت تیمش به پیروزی در این بازی نیاز مبرم داد. او همچنین گفت معتقد نیست که در حال حاضر کورس قهرمانی لیگ برتر تنها بین دو تیم آرسنال و سیتی است.

1805364

مصدومیت توماس پارتی
توماس خیلی با ما تمرین نکرده، ولی شرایطش طوری است که شاید به بازی برسد. باید ببینیم امروز چطور تمرین می‌کند.

وضعیت گابریل ژسوس
گابی پیشرفت خوبی دارد. او در تمرین‌های روی چمن شرکت دارد و هر بار بیشتر کار می‌کند. ما می‌خواهیم او هر چه سریع‌تر به ترکیب برگردد، ولی باید به برنامه زمان‌بندی پزشکان احترام بگذاریم.

آخرین وضعیت بوکایو ساکا
ما می‌خواهیم بهترین بازیکنانمان را حفظ کنیم. بازیکنانی که خودمان پرورش داده‌ایم.

کورس قهرمانی یک رقابت دوتیمی است؟
به نظرم تیم‌های بیشتری در کورس قهرمانی هستند.

بازی مقابل لستر بعد از پیروزی خوب مقابل ویلا
ما می‌خواهیم در مقابل لستر هم عملکردی عالی داشته باشیم و نمی‌خواهیم بعد از آن بازی خوب دوباره دچار افت بشویم. چون باید حتما در این بازی پیروز بشویم.

آرتتا انتظار دارد جورجینیو زود در تیم جا بیفتد؟
بله. جورجینیو تجربه بالایی دارد و با این تجربه و کیفیت فوتبالی می‌تواند در تیم جا بیفتد.

داورها از بوکایو ساکا در مقابل خطاهای تیم‌های حریف مراقبت نمی‌کنند؟
شک ندارم داورها می‌خواهند در همه بازی‌ها از بازیکن‌ها محافظت کنند. ولی خیلی از تیم‌ها در بازی‌های ما روی بوکایو تمرکز می‌کنند. ما اما باید به این فکر کنیم که به عنوان یک تیم چطور می‌توانیم بهتر باشیم. و البته داورها هم وظیفه خودشان را دارند. ما نمی‌توانیم تیم‌های حریف را کنترل کنیم که چه کاری بکنند یا نکنند. داور هم در کنترل ما نیست. ولی می‌توانیم و باید به بوکایو کمک کنیم که فوتبالیست بهتری بشود. 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید