آبشک: اگر خودباوری داشتیم الهلال شکست می‌خورد

0
68



کد خبر : ۱۸۷۲۵۶۰ |
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۰ |
۳۲۰ بازدید |

۰
دیدگاه

این بازی بزرگترین حسرت فوتبالی ما خواهد بود


آبشک می گوید فولاد پتانسیل صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشت اما عدم خودباوری مانع از این اتفاق شد.

آبشک: اگر خودباوری داشتیم الهلال شکست می‌خورد

به گزارش “ورزش سه”، هافبک مورد علاقه جواد نکونام از شکست مقابل الهلال به عنوان یکی از بزرگترین حسرت‌های فوتبالی خود یاد می‌کند و معتقد است که فولاد پتانسیل برتری مقابل این تیم قدرتمند و متمول عربستانی را داشت.

محمد آبشک‌ در خصوص دو بازی فولاد در لیگ قهرمانان آسیا گفت: عملکردمان‌ در مجموع خوب بود، الفیصلی تیم خوبی بود و بازی سختی مقابل آنها پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنیم با کمی تمرکز و خودباوری بیشتر، مقابل الهلال هم می‌توانستیم برنده باشیم، ما در این بازی موقعیت‌های بیشتری داشتیم. اما عدم خودباوری مانع از پیروزی ما در این دیدار شد. فکر می‌کنیم این بازی یکی از بزرگترین حسرت‌های فوتبالی بازیکنان و باشگاه فولاد باشد. می‌توانستیم یک برد تاریخی را رقم بزنیم. ما در مقابل الهلال که تیم اول آسیا محسوب می‌شود نشان دادیم تا چه اندازه تیم قدرتمند و قابل احترامی هستیم.

او در خصوص جدایی جواد نکونام ادامه داد:
آقای نکونام برای باشگاه فولاد خیلی زحمت کشید. من از ایشان به خاطر افتخاراتی‌ که برای فولاد کسب کردند‌ و همچنین زحماتی که برای من کشیدند، تشکر می‌کنم. امیدوارم در ادامه راه مربی‌گری همیشه موفق باشند. اما در مورد جدایی شان، فکر می‌کنم بهتر است به این موضوع نپردازم، این مسائل به باشگاه و آقای نکونام مربوط می‌شود. نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد اما آقا جواد خودشان تصمیم به جدایی گرفتند.

این بازیکن در مورد انتخاب حمید رجبی به عنوان جانشین جواد نکونام، اظهار داشت: ایشان چند سال در کنار آقا جواد بودند، باشگاه تصمیم گرفت تا انتخاب سرمربی بعدی و یا تا پایان فصل، ایشان را به عنوان جانشین آقا جواد انتخاب کند. این چیزی بود که باشگاه اعلام کرد، نمی‌دانم چه اتفاقاتی قرار است بیفتد، من بازیکن فولاد هستم و به نظرم با هر شخص یا هر شرایطی باید با تمام توان برای سربلندی این باشگاه تلاش کنم.

آبشک که سابقه حضور در ملوان را در کارنامه دارد در رابطه با بازی فولاد مقابل این تیم، عنوان کرد: ملوان تیم ریشه داری است و در این فصل فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. شاگردان مازیار زارع در هفته‌های اخیر نتایج کاملا متفاوتی نسبت به ابتدای فصل کسب کردند. اما ما امیدواریم بتوانیم نتایج بد چند هفته گذشته را جبران کنیم. سبک بازی و نوع فوتبالی که در آسیا ارائه دادیم با لیگ متفاوت است، چرا که آنجا بحث ملی مطرح بود و انگیزه‌های زیادی داشتیم ولی انشاالله همین روند را در لیگ ادامه دهیم تا با کسب نتایج درخور شان باشگاه فولاد، باعث خوشحالی هواداران شویم.

وی در پایان یادآور شد: می‌توانستیم با پیروزی برابر الهلال برای باشگاه فولاد و فوتبال ایران تاریخ ساز شویم، اما با بد شاسی و عدم خودباوری این اتفاق مهم رخ نداد تا ما در این راه سختی که طی کرده بودیم در این مرحله به پایان برسد. تیم ما پتانسیل فینالیست شدن را داشت اما به هر حال این اتفاق نیفتاد، امیدوارم در ادامه راه بتوانیم با کسب نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید