فیفادی‌های ایران در معرض خطر ناگهانی

0
96



کد خبر : ۱۸۷۳۱۶۰ |
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۳۰ |
۹۵۳ بازدید |

۰
دیدگاه

بازی عراق، بازی روسیه را به هم می‌زند!


سایت‌های عراقی امروز از قول عدنان درجال، رئیس فدراسیون فوتبال عراق نوشتند که توافق نهایی با همتای روسی برای برگزاری بازی دوستانه بین دو تیم انجام شده است.

فیفادی‌های ایران در معرض خطر ناگهانی

به گزارش “ورزش سه”، درجال به خبرگزاری شفق گفت: فدراسیون عراق رسما با همتای روسی خود توافق کرد تا در پایان ماه مارس آینده یک بازی دوستانه با تیم ملی روسیه برگزار کند.

وی افزود: در تمامی موارد به توافق رسیده‌ایم و منتظر فدراسیون بین‌المللی فوتبال هستیم تا برگزاری بازی دوستانه را تائید کند. این بازی برای خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی عراق، مهم خواهد بود.

بر اساس اعلام رسانه‌های عربی، تیم ملی عراق و روسیه روز ۲۷ مارس (۷ فروردین) در شهر سوچی روسیه با هم دیدار احتمالی‌شان را برگزار خواهند کرد.

عراق در حالی به احتمال زیاد ۷ فروردین با روسیه بازی خواهد کرد که طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان، تیم ملی قرار است روز ششم فرودین با تیم عراق دیدار کند؛ مسئله‌ای که عملا نشدنی است!

با توجه رویارویی عراق با روسیه، سرنوشت بازی دوم تیم ملی در فیفادی فروردین نامشخص است و این دیدار تدارکاتی در آستانه لغو شدن قرار دارد. مسابقه‌ای که پیش از این هم تنها تاریخ برگزاری آن اعلام شده بود و دو فدراسیون فوتبال ایران و عراق بر سر محل برگزاری این دیدار در حال رایزنی بودند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید