استقلال – هوادار مسابقه‌ای برای فراموش کردن!

0
53



کد خبر : ۱۹۲۱۴۹۴ |
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۰۰ |
۹۹۰ بازدید |

۰
دیدگاه


کادر هوادار با توجه به موقعیت مناسب در جام حذفی باید هرچه زودتر این بازی را فراموش کند.

استقلال - هوادار مسابقه‌ای برای فراموش کردن!

به گزارش “ورزش سه” تیم فوتبال هوادار شب گذشته در یک بازی سخت برابر تیم آماده استقلال قرار گرفت و تاوان از دست رفتن تمرکزش در نیمه دوم را به بدترین شکل ممکن داد.

گل‌خوردن در پنج دقیقه قبل از پایان نیمه و پنج دقیقه ابتدایی بعد از شروع نیمه دوم، کابوس هر سرمربی است که دیشب به بدترین شکل ممکن دامن ساکت الهامی را گرفت.

الهامی که تیمش در نیمه اول جز یکی، دو موقعیت بدست آمده بر سر اشتباهات فنی، فرصت جدی‌ای به حریف خود نداده بود، به یک‌باره در نیمه دوم شیرازه تیمش را از هم پاشیده دید تا رویای برد مقابل دیگر قدرت بزرگ پایتخت برایش تعبیر نشود.

1853232

هرچند بازیکنان استقلال و مربی این تیم هم در مصاحبه‌های بعد از بازی به این نکته اشاره داشتند که اختلاف دو تیم این تعداد گل نبود و رقم خوردن این نتیجه حاصل از دست رفتن تمرکز هواداری‌ها بود.

با این حال، هوادار در روز بسیار بد خود هم نکاتی داشت که به مثابه یک نور از دل تاریکی، این تیم را از جا بلند کرده و برای بازی‌های پایانی فصل و البته جام حذفی آماده کند.

بیش از ۵۰۰ پاس و تملک ۵۸ درصدی توپ در برابر استقلال هرچند هوادار را به نتیجه نرساند اما نشان داد این تیم می‌تواند با حفظ فلسفه بازی خود، در جام حذفی و مقابل تیم آماده استقلال ملاثانی بخت صعود به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی را زنده نگه دارد و به این ترتیب زودتر از انتظار، این شکست سنگین را به دست فراموشی بسپارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید