کلید قهرمانی لیگ بیست‌و‌دوم در دست این سرمربی!

0
55



کد خبر : ۱۹۲۳۳۹۴ |
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۳۰ |
۱٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

نه یحیی، نه مورایس و نه حتی ساپینتو


شاگردان مجتبی حسینی تعیین‌کننده‌ترین تیم در کورس قهرمانی خواهند بود.

کلید قهرمانی لیگ بیست‌و‌دوم در دست این سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال پیکان به عنوان یکی از دو تیمی که در نیم فصل نخست برابر هر سه تیم مدعی قهرمانی موفق به دشت امتیاز شد، حالا در سه هفته پایانی نقشی بسیار تعیین‌کننده در مسیر قهرمانی ایفا خواهد کرد.

شاگردان مجتبی حسینی که در ابتدای هفته به مصاف نساجی در جام حذفی خواهند رفت، برای هفته بیست و هشتم، در خانه میزبان پرسپولیس خواهند بود. نبردی بسیار دشوار برای این تیم که باید پرسپولیس، مدعی اصلی قهرمانی را، آن هم پس از پیروزی بزرگ در شهرآورد پایتخت، متوقف کنند.

ماموریتی دشوار که در نیم فصل نخست از پس آن برآمدند، اما شرایط با دور رفت کاملا متفاوت شده و حالا شاگردان گل‌محمدی برای قهرمانی چاره‌ای جز پیروزی در این مسابقه ندارند.

1857201

اما دیدار هفته بیست و نهم پیکان هم در تعیین قهرمان اهمیت دارد. خودروسازان در این هفته به اصفهان سفر می‌کنند تا آخرین میهمان طلایی‌پوشان در لیگ بیست و دوم باشند. جایی که باید با تیم مورایس در حالی مواجه شوند که انگیزه قهرمانی با انتقام شکست در دور رفت در این تیم یکی شده است.

پیکان با توقف هر یک از این دو تیم در مسیر قهرمانی، راه تیم دیگر را هموار خواهد کرد، اما اگر شاگردان مجتبی حسینی موفق به امتیازگیری از هر دو تیم شوند، راه را برای ضلع سوم قهرمانی، یعنی استقلال، باز خواهند کرد.

حالا باید دید تیم جوان پیکان در دو هفته پیش رو در لیگ برتر، چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید