پیولی: با اعتماد به نفس یک قهرمان به رم می‌رویم

0
54



کد خبر : ۱۹۳۳۸۶۱ |
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰ |
۳۶۳ بازدید |

۰
دیدگاه

بازی فردا ۶ امتیازی است


استفانو پیولی شرایط میلان برای بازی حساس فردا برابر رم را خوب و مطلوب توصیف کرد و گفت میلان اعتماد به نفس یک تیم قهرمان را دارد.

پیولی: با اعتماد به نفس یک قهرمان به رم می‌رویم

به گزارش “ورزش سه”، فردا میلان در زمین رم یک بازی بسیار حساس پیش رو دارد. میلان در رده چهارم و هم امتیاز با رم رده پنجمی است و هر تیمی برنده شود، شانس کسب سهمیه‌اش برای لیگ قهرمانان بالا خواهد رفت. به فاصله هفت بازی تا پایان سری آ، این بازی مثل یک فینال برای هر دو تیم است.

1856099

استفانو پیولی در نشست خبری این بازی گفت: «ما باید به عملکرد خوب خودمان در هفته‌های اخیر ادامه دهیم و باید بدانیم که بازی بعدی همیشه مهم‌ترین بازی است. بازی فردا ۶ امتیازی است و ما باید با روحیه مناسب وارد آن شویم. بازیکنانم به خوبی می‌دانند که دیدار برابر رم ارزش زیادی دارد. تقویم ما واقعا فشرده است و ما سه بازی مستقیم برابر رقبا داریم و هر چه امتیاز بیشتری کسب کنیم، شانس بیشتری برای حضور در جمع ۴ تیم برتر خواهیم داشت که بزرگترین هدف ماست. دیگر چیزی تا پایان فصل نمانده است.»

پیولی ادامه داد: «شرایط ما خوب است و می‌خواهیم یک پایان عالی برای فصل داشته باشیم. سرنوشت فصل در این چند بازی آخر مشخص خواهد شد و ما همچنان باید خود را در حد یک تیم قهرمان ببینیم. بازی‌های مهمی مانده، ولی اجازه دهید بازی به بازی پیش برویم و انرژی خود را تقسیم کنیم. ما می‌دانیم در بازی‌های مهم چه کاری باید انجام دهیم. بنابراین با اعتماد به نفس حداکثری به رم می‌رویم. ما توانایی ارائه یک نمایش خوب را داریم.»

1854016

پیولی کاری به شکست ۳-۱ اخیر رم برابر آتالانتا ندارد: «ما ویژگی‌های خوب رم را می‌شناسیم. درست است که رم بازی قبلی خود را باخته، ولی آنها در زمین خود واقعا قدرتمند هستند. کاری به نتیجه بازی رفت برابر این تیم هم ندارم و داستان بازی فردا متفاوت است. رم به خصوص روی ضربات ایستگاهی خطرناک است و باید مراقب باشیم. در هفت بازی خانگی در سال ۲۰۲۳، آنها گلی دریافت نکرده‌اند و بازیکنانی در جلو دارند که می‌توانند در هر زمانی گل بزنند. ما باید تلاش کنیم و کنترل مسابقه را در دست بگیریم.»

سرمربی میلان همچنین در مورد وضعیت آمادگی جسمانی و ریکاوری تعدادی از بازیکنان تیم اصلی خود گفت: «شرایط اولیویه ژیرو خوب است. او برابر لچه نیاز به استراحت داشت، اما اکنون آماده بازی است. رافائل لیائو نیز وضعیت خوبی دارد. در یک فصل، یک بازیکن نمی‌تواند همیشه ۱۰۰ درصد باشد. اکنون او از نظر جسمی و ذهنی خوب است. درخشش در بازی‌ها و گلزنی به شما جسارت و اشتیاق می‌دهد. ما از او انتظار زیادی داریم. زلاتان بهتر است، اما هنوز شرایط بازی ندارد. همچنین پوبگا و فلورنزی را به دلیل بیماری نداریم.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید