جشن خیابانی صعود تیم معروف جنجالی شد!

0
61



کد خبر : ۱۹۳۴۹۸۷ |
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۵ |
۹۲۵ بازدید |

۰
دیدگاه

چرا بی‌بی‌سی مراسم را پوشش داده؟


کاربران انگلیسی ضمن تبریک به تیم رکسام، از پوشش غیرضروری جشن خیابانی صعود این تیم به دسته چهارم توسط شبکه بی بی سی انتقاد کردند.

جشن خیابانی صعود تیم معروف جنجالی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته فارغ از هیاهوی بازی آرسنال و چلسی در لیگ برتر، نگاه فوتبال دوستان انگلیسی به جشن قهرمانی رکسام در سطح پنجم فوتبال انگلیس و صعود این تیم به رقابت های EFL نیز معطوف بود.

جایی که این باشگاه معروف انگلیسی که به واسطه مالکیت دو ستاره هالیوود، شهرتی جهانی پیدا کرده، جشن قهرمانی خود را در خیابان های رکسام برگزار کرد و در این بین، پخش این مراسم در قالب بخش فوری شبکه بی بی سی، با انتقاد گسترده انگلیسی ها همراه شد.

1870369

در حالی که رایان رینولدز و راب مک‌الهنی با حضور در اتوبوس های رو باز رکسام در جشن خیابانی این تیم نگاه شهروندان را به خود جلب کرده بودند، پخش این مراسم از بی بی سی واکنش هایی را در بر داشت. به طور مثال یک کاربر در توییتر نوشته بود: “آفرین به رکسام. با این حال، دوست دارم بدانم که چگونه رژه پیروزی آنها به “اخبار فوری” در شبکه BBC  راه پیدا کرده است.”

1870371

یکی دیگر نوشت: “متاسفم. برای رکسام این وضعیت عالی است، اما آیا اخبار ملی بی بی سی ساعت ۶ بعدازظهر، باید این رژه قهرمانی را بدون افراد مشهور سلطنتی پوشش می دهد؟ آنها قهرمانان دسته ۵ هستند، نه بیشتر.”

و سومی اضافه کرد: “وسواس بی بی سی همراه با دیگر رسانه ها در پوشش اخبار مربوط به رکسام مضحک است، به یاد نمی آورم که استوکپورت سال گذشته این همه مورد توجه قرار گرفته باشد.”

1870370
این فصل برای اژدهای سرخ خوشحالی مضاعف داشت، زیرا تیم زنان نیز از دسته دوم ولز به لیگ برتر آدران صعود کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید