پایان ۳۳ سال انتظار: ناپولی، قهرمان سری A

0
47



کد خبر : ۱۹۳۵۳۲۷ |
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۱ |
۷٫۴K بازدید |

۱۲
دیدگاه

اودینزه ۱-۱ ناپولی


ناپولی با تساوی ۱-۱ مقابل اودینزه در هفته سی و سوم، قهرمانی زودهنگام سری A را جشن گرفت.

پایان ۳۳ سال انتظار: ناپولی، قهرمان سری A

به گزارش “ورزش سه”، در دیدار هفته سی و سوم سری A تیم ناپولی در مسابقه خارج از خانه به مصاف اودینزه رفت. تیم تحت هدایت لوچانو اسپالتی که برای مسجل شدن قهرمانی فقط به یک امتیاز نیاز داشت در این بازی به تساوی ۱-۱ دست پیدا کرد.

این مسابقه در نیمه نخست با نتیجه غیرقابل تصور به پایان رسید و تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی با گل زودهنگام شکست خورد!

1871082
۴۵ دقیقه نخست این دیدار که اتفاقات خیلی هیجان انگیز و تماشایی‌ای نداشت، با گل دقیقه ۱۳ اودینزه برای شاگردان لوچانو اسپالتی شوکه کننده دنبال شد.

ارسال به سمت چپ محوطه جریمه و سپس پاس کوتاه اودیگه به سندی لوریچ با ضربه پای راست تماشایی این بازیکن به تور دروازه ناپلی‌ها چسبید و میزبان را پیش انداخت.

1871080
۸ دقیقه پس از این گل، برخورد زانوی خویچا کواراتسخلیا با بیسائو، مدافع اودینزه روی خط محوطه جریمه با اعتراض بازیکنان ناپولی همراه شد. داور این صحنه مشکوک را پس از بررسی با سیستم VAR خطا تشخیص نداد و دستور به ادامه مسابقه داد.

ضربه سر دقیقه ۳۲ ویکتور اوسیمن روی ارسال از کناره‌ها خطرناک‌ترین موقعیت ناپولی در نیمه اول بود که با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

1871083
ناپولی که نیمه دوم را برای ایجاد موقعیت گل‌های بیشتر آغاز کرده بود ۷ دقیقه پس از سوت داور برای شروع ۴۵ دقیقه دوم به گل تساوی رسید. ویکتور اوسیمن توپ بلوکه شده روی ضربه خویچا کواراتسخلیا را با ضربه دقیق از بین مدافعان در شلوغی محوطه جریمه عبور داد تا بیست و دومین گل فصل خود را به ثمر برساند.

ناپولی فرصت مناسبی داشت تا در دقیقه ۷۲ سومین گل را بزند اما واکنش سریع مارکو سیلوستری مانع از راهیابی شوت سرضرب پیتور زیلنسکی پس از ارسال الیف الماس به دروازه اودینزه شد.

1871081
اودینزه در دقیقه ۸۲ با مصدومیت کینگزلی اهیزیبوئه از ناحیه زانو مجبور شد او را با فستی ابوسله تعویض کند. این بازیکن پس از فرود نامناسب در یک درگیری برای ضربه زدن به توپ مشکوک به پارگی رباط صلیبی بود و با کمک کادر پزشکی زمین را ترک کرد.

این مسابقه در نهایت با تساوی پایان یافت و ناپولی ۸۰ امتیازی شد تا قهرمانی را در خانه حریف مسجل کند. اودینزه ۴۳ امتیازی هم در رده دوازدهم جای دارد.

1871078



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید