زلاتان در میلان دفتر کار می خواهد!

0
55



کد خبر : ۱۹۴۱۵۰۴ |
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۴ |
۱٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه

فقط به فکر بازی کردن هستم


زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، تاکید کرد که دوست دارد به فوتبال خود در این تیم ادامه دهد.

زلاتان در میلان دفتر کار می خواهد!

به گزارش “ورزش سه”، زلاتان ابراهیموویچ به پایان ماجراجویی خود در میلان نزدیک شده است. قرارداد او کمتر از یک ماه دیگر با روسونری به پایان می رسد و آینده این بازیکن در حال حاضر مورد بحث است.

او در گفت و گو با گاتزتا در خصوص آینده خود گفت: “باید در کاری که در آن شماره یک هستم آرامش داشته باشم. فکر می کنم هنوز باید ادامه دهم. فکر می کنم باید همچنان ادامه دهم اما باید در زندگی ام آرامش و ثبات داشته باشم. اگر این طور نباشد شما مثل یک بمب خواهید بود که هر لحظه امکان انفجارش وجود دارد.”

ستاره سوئدی میلان در مورد پیشنهاد مونزا و احتمال ترک میلان گفت: “آنها سه سال است که با من تماس می گیرند و همواره می گویند که مونزا شهر زیبایی است و طبیعت زیبایی دارد. قرارداد از قبل روی میز قرار دارد اما من هنوز بازیکن میلان هستم و به آن افتخار می کنم. من این جا هستم که به تیم کمک کنم البته نه مثل الان بلکه می خواهم در زمین باشم چرا که آنجا بیشتر می توانم کمک کنم.”

ابراهیموویچ در پاسخ به این سوال که باشگاه چه نظری در مورد آینده او دارد گفت: “نمی دانم در باشگاه چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد اما من در میلان خوشحالم و اینجا خانه من است. چیزی در مورد قراردادم نمی دانم. سال گذشته به پائولو مالدینی گفتم که این به شما بستگی دارد. کافی است که بدانم بازیکن میلان هستم و بعد از آن می دانم که باید چه کار کنم، بقیه اش خیلی مهم نیست. من فقط به بازی کردن فکر می کنم وگرنه هیچ لذتی ندارد و مثل این است که سر کار بروید ولی دفتر کار نداشته باشید. من دو سال است که دفتر کار ندارم ولی هنوز دلم می خواهد که بازی کنم و شرایط متعادلی داشته باشم.”

1882546



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید