شوک به کشتی ایران، کامران مصدوم شد!

0
52



کد خبر : ۱۹۴۵۲۹۹ |
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۵ |
۵۲۹ بازدید |

۰
دیدگاه

ابهام در خصوص وضعیت آسیب دیدگی قاسمپور؛


یکی از امیدهای اصلی کسب مدال طلا در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ کشتی آزاد برای ایران، در تمرین امروز دچار مصدومیت شد.

شوک به کشتی ایران، کامران مصدوم شد!

به گزارش “ورزش سه”، کامران قاسمپور که در دو سال اخیر دو طلای جهان را بر گردن آویخته و با شکست جی دن کاکس نام بزرگی برای خودش در جهان کشتی دست و پا کرده، امسال نیز بدون شک یکی از امیدهای اصلی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جهان خواهد بود. 
قاسمپور که به واسطه انصراف محمدمبین عظیمی قهرمان جام تختی در وزن ۹۲ کیلوگرم صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بدون برگزاری انتخابی شده، در تمرین امروز تیم ملی دچار مصدومیت شده است. 
محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی درباره آخرین وضعیت قاسم‌پور گفت: “قاسمپور پیش از این هم دچار مصدومیت شده بود که امروز عود پیدا کرد. کامران باید ام آر آی انجام دهد و باید منتظر جواب او باشیم تا دوره نقاهتش مشخص شود.”
این در حالی است که برخی حاضران در اردوی تیم ملی خبر از خروج کامران قاسمپور به صورت لنگان لنگان داده اند؛ اگرچه به نظر نمی رسد مصدومیت او چندان جدی باشد و منجر به قیمت از دست رفتن مسابقات جهانی شود. 
با این حال کاوه به غیبت احتمالی این ستاره کشتی هم واکنش نشان داده و می گوید: ” تمام تلاشمان این است که کامران به مسابقات جهانی برسد؛ اما در صورتی که شرایط برای او مهیا نشود و نتواند به مسابقات جهانی برسد بین مبین عظیمی و امیرحسین فیروزپور می‌توانیم یک کشتی‌گیر را به جهانی اعزام کنیم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید