مدیر برکنارشده استقلال با اقتدار برگشت!

0
65



کد خبر : ۱۹۵۰۷۸۰ |
۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸ |
۷٫۳K بازدید |

۱
دیدگاه

فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره شد


فرشید سمیعی، معاون حقوقی سابق باشگاه استقلال، به سمت عضو هیئت مدیره این باشگاه برگشت.

مدیر برکنارشده استقلال با اقتدار برگشت!

به گزارش “ورزش سه”، با استعفای حجت کریمی از هیئت مدیره باشگاه استقلال و اضافه شدن علی خطیر، تعداد اعضای هیئت مدیره ۴ نفر باقی ماند و حالا بعد از کش و قوس‌های مختلف عضو پنجم هیات مدیره انتخاب و معرفی شده است.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:‌ «جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده باشگاه استقلال صبح روز شنبه با حضور آقایان دکتر پیله‌فروش، نماینده وزارت اقتصاد و دارایی و رییس جلسه، دکتر فلاح، نماینده وزارت ورزش و جوانان، نایب رییس جلسه، علی خطیر، مدیرعامل، علیرضا خانی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی و فرشید سمیعی اعضای هیئت مدیره در محل باشگاه برگزار شد. در این جلسه با نظر اعضای محترم مجمع دکتر فرشید سمیعی به عنوان عضو موظف هیات مدیره منصوب گردید.»

1898122

سمیعی در شرایطی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال منصوب شده که پیش از این و بعد از اختلافاتی که با حجت کریمی داشت، از سمت معاونت حقوقی برکنار شده و از باشگاه رفته بود. او در این مدت اما سعی کرد با انتشار استوری ارتباطش با هواداران استقلال را حفظ کند و حالا در سمتی بالاتر و به عنوان عضو هیات مدیره به این باشگاه برگشته است.

به این ترتیب تعداد اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به ۵ نفر افزایش یافت و این هیئت مدیره قانونی شد. علی خطیر، مهدی حیدرزاده، علیرضا خانی، مهدی افضلی و فرشید سمیعی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال را تشکیل می‌دهند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید