گزینه استقلال: برای صعود به المپیک آماده می‌شویم

0
62



کد خبر : ۱۹۵۰۸۷۲ |
۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰ |
۲ بازدید |

۰
دیدگاه


مهاجم تیم امید می گوید که گلزنی برابر فلسطین، یکی از بهترین اتفاقات زندگی اش بوده است.

گزینه استقلال: برای صعود به المپیک آماده می‌شویم

به گزارش “ورزش سه”، آریا برزگر بازیکن تیم امید ایران در گفتگو با رسانه فدراسیون فوتبال گفت: پس از تورنمت غرب آسیا، اردوی ترکیه تشکیل شد. البته اردوی خود را به مدت دو، سه روز در تهران شروع کردیم و سه روز است در ترکیه هستیم. شرایط امکاناتی خوبی داریم و اردوی خوبی را سپری می‌کنیم. بچه‌ها کم کم از تیم‌هایشان به اردو اضافه می‌شوند.

او ادامه داد: روز گذشته اولین بازی دوستانه خود را برگزار کردیم که خیلی خوب بود. سعی کردیم دستورهای تاکتیکی کادرفنی را اجرا کرده و بچه‌ها آنچه مربیان می‌خواستند ملکه ذهن‌شان کرده‌اند. رفته رفته بهتر کار کردیم و امیدواریم تیم پیشرفت رو به جلویی داشته باشید. برای مسابقات انتخابی المپیک و صعود به این رقابت‌ها آماده می‌شویم.

مهاجم تیم ملی امید درمورد گلزنی خود در بازی با فلسطین گفت: در آن مسابقه کار گره خورده بود و یک بر صفر عقب بودیم. مشغول حذف از تورنمنت غرب آسیا بودیم و خیلی سخت بود که تیمی مثل فلسطین به این زودی در حال حذف کردن ما است. دومین بازی تیم در مرحله گروهی بود.

وی اظهار داشت: وقتی گل خوردیم، استرس بیشتر شد و می‌توانستیم از نگاه کادرفنی هم این استرس را ببینیم اما از بیرون به ما آرامش می‌دادند. خدا کمک کرد و بچه‌ها هم خواستند تا به مرحله بعدی صعود کنیم. آن توپ آمد و آن گل خوب و زیبا یکی از بهترین اتفاقات زندگی خودم بود که سبب شد به نیمه نهایی برویم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید