به دیدن چنین نمایش‌هایی از مسی عادت داریم!

0
47



کد خبر : ۱۹۵۲۲۳۴ |
۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶ |
۱K بازدید |

۱
دیدگاه

سرمربی اینترمیامی:


تاتا مارتینو، سرمربی اینتر میامی، تاکید کرد که به تماشای نمایش های باشکوه از مسی عادت دارد.

به دیدن چنین نمایش‌هایی از مسی عادت داریم!

به گزارش “ورزش سه”، تاتا مارتینو از لحظه قبول هدایت اینترمیامی منتظر چنین شب باشکوهی بود. او سرمربی تیمی شد که در رده آخر کنفرانس شرق MLS قرار داشت اما می دانست که قرار است به این تیم لیونل مسی هم اضافه شود؛ ستاره ای که بامداد امروز در اولین بازی خود برای اینترمیامی گل پیروزی بخش تیمش را در واپسین لحظات با یک کاشته دیدنی به ثمر رساند.

شاگردان تاتا مارتینو در اولین بازی خود در رقابت های لیگ کاپز بامداد امروز موفق شدند با نتیجه ۲-۱ کروز آزول را شکست دهند. این دیدار تا دقیقه ۴+۹۰ با تساوی ۱-۱ در جریان بود که مسی با یک شوت استثنایی از روی ضربه ایستگاهی گل برتری را برای اینتر میامی به ثمر رساند تا سرمربی آرژانتینی میامی در صحبت های خود از لئو به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد کند.

1900558

مارتینو با تاکید روی این مسئله که به دیدن چنین صحنه های باشکوهی از مسی عادت دارد گفت: “این نمایشی است که قبلا هم دیده بودیم! چنین کارهایی برای مسی عادی است. البته انجام آن کار راحتی نیست و ما داریم در مورد بهترین بازیکن تاریخ (GOAT)  صحبت می کنیم.”

سرمربی اینترمیامی ابراز امیدواری کرد که با حضور مسی و سرخیو بوسکتس تیمش اوج گرفته و از قعر جدول MLS رها شود: “با حضور این دو ستاره قدرت ما بیشتر می شود و می توانیم نتایج خیلی بهتری کسب کنیم. برد بسیار مهمی کسب کردیم که باعث بالا رفتن روحیه ما برای ادامه قدرتمند فصل می شود.”

اینترمیامی در حال حاضر با ۵ برد، ۳ مساوی و ۱۴ باخت و تنها ۱۸ امتیاز در قعر جدول کنفرانس شرق MLS حضور دارد. این تیم امیدوار است با اضافه شدن دو ستاره بزرگ، هفته های پایانی را با نتایج بهتری پشت سر گذاشته و از به تیم های بالاتر برسد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید