قراردادهای زیر میزی فوتبالیست‌ها دست نهادهای نظارتی افتاد!

0
52


|


۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۰۱:۰۳:۳۷

|

|


محرومیت و جریمه نقدی در انتظار متخلفان استقلال، پرسپولیس و بقیه تیم‌ها؛



بازیکنان استقلال و پرسپولیس و همچنین سایر تیم‌های لیگ برتری اگر در قرارداد این فصل خود تخلف کرده باشند به زودی با مراجع قانونی سر و کار پیدا می‌کنند.



قراردادهای زیر میزی فوتبالیست‌ها دست نهادهای نظارتی افتاد!


|


۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۰۱:۰۳:۳۷

چند وقت قبل مهدی تاج با صراحت اعلام کرد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اجازه رواج یافتن پدیده زیر میزی گرفتن بازیکنان تحت عنوان هدیه یا کمک هواداران متمول را نمی‌دهد چون سقف بودجه باید تحت هر شرایطی به طور کامل رعایت شود. البته گروهی از کارشناسان و هواداران فوتبال در همان زمان معتقد بودند و هنوز هم هستد که این قضیه به جایی نخواهد رسید و سقف بودجه هم مانند ماجرای سقف قرارداد شکست می‌خورد ولی حرف‌هایی که جواد نکونام در مورد رقم قرارداد علیرضا بیرانوند بر زبان آورد دوباره ماجرا را جدی کرد.

به گزارش خبرورزشی، در همین راستا یک مقام آگاه در فوتبال کشورمان به شرط ننوشتن نامش اطلاعات جالبی را در اختیار خبر ورزشی گذاشت و به همکار ما گفت: «قضیه برخورد با پدیده زیر میزی گرفتن بازیکنان خیلی جدی توسط فدراسیون دنبال می‌شود و ارگان‌های نظارتی هم بر اساس وظایف قانونی خود اجازه ورود دارند. مسئله صرفاً به رصد پیرامون بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم محدود نمی‌شود و از نظر ما هر بازیکن لیگ برتری اگر چنین تخلفی را مرتکب شده باشد، مجرم است و علاوه بر خود او اگر باشگاهش هم در این تخلف نقش داشته باشد، حتماً به مراجع قانونی معرفی می‌شود. در این رابطه نمی‌توانم پیرامون جزئیات کار توضیح بدهم چون یک بحث کاملاً تخصصی است و نباید در روند بررسی ماجرا خلل ایجاد شود ولی تا همین حد بگویم که با بازیکنان و باشگاه‌های متخلف، هر کس و هر باشگاهی که باشد به طور جدی برخورد خواهد شد و تابستان داغ و خبرسازی در انتظار افرادی خواهد بود که بابت قراردادهای خودشان زیر میزی گرفتند یا زمینه برای اینکه بازیکنان تیم‌هایشان چنین پول‌هایی بگیرند را فراهم کردند. قطعاً اگر لازم باشد پلیس نیز وارد این مسئله می‌شود و ورودش هیچ منافاتی با قوانین فیفا ندارد و اتفاقاً فدراسیون جهانی فوتبال از پاکسازی و شفاف سازی در این عرصه استقبال هم می‌کند.»

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید