رونمایی سینمایی از کاپیتان جدید اینتر (عکس)

0
44



کد خبر : ۱۹۵۳۱۳۶ |
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۵ |
۱٫۴K بازدید |

۱
دیدگاه


باشگاه اینتر رسما اعلام کرد لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی، به عنوان کاپیتان اول این تیم انتخاب شده است.

رونمایی سینمایی از کاپیتان جدید اینتر (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، از زمان جدایی سمیر هاندانوویچ از اینتر مشخص بود که بازوبند کاپیتانی بعد از او به لائوتارو مارتینز می‌رسد اما تا امروز این موضوع رسما اعلام نشده بود. نراتزوری سرانجام رسما اعلام کرد که مهاجم آرژانتینی فصل آینده کاپیتان اول این تیم خواهد بود. 
اینتراینتر تصویری از لائوتارو مارتینز را در حساب توییتری‌اش منتشر کرد که فضایی شبیه به یکی از فیلمهای مورد توجه روز سینمای دنیا دارد. باشگاه ایتالیایی در کنار تصویر لائوتارو نوشت:” او کاپیتان است”. 
در پایین عکس لائوتارو زمان بازگشت نراتزوری به میدان با کاپیتانی او هم اعلام شده است :” از روز ۱۹ آگوست به میدان برمی‌گردیم”. 

1902113

اینتر به شکل مشابهی از نیکولو بارلا به عنوان کاپیتان دوم تیم مردان باشگاه رونمایی کرد. باشگاه ایتالیایی کاپیتانهای اول و دوم تیم زنان اینتر را هم معرفی کرد. از فصل آینده لیسا آلبورنتی کاپیتان زنان اینتر و فردریکه توگرسن کاپیتان دوم این تیم خواهد بود. 

1902112
1902114

اینتر فصل آینده سه چهره قدیمی و کاپیتان‌های سابقش سمیر هاندانوویچ، مارسلو بروزوویچ و میلان اشکرینیار را در اختیار ندارد و در غیاب آنها بازوبند بر بازوی مهاجم آرژانتینی بسته خواهد شد. هاندانوویچ با پایان قراردادش اینتر را ترک کرد، بروزوویچ به النصر پیوست و میلان اشکرینیار راهی پاری سن ژرمن شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید